Shogun 2 Total War
  • BerserkGuts
    #2613
    Persze mindent be lehet állítani ebben a játékban Pack file Manager programmal amúgy de amit te kérdezel konkrétan vanilla játék esetében 10.000 gold az 100+ state gift vagy értékes ajándék néven ami -5-el fog csökkeni körönként aszem normál modon és a neutral 0, unfriendly -45, hostile -85, friendly 45, very friendly 85

    Figyelj a játék úgy van megcsinálva hogy egy script-ben már előre megvan írva mit fog lépni ellened a gép pl: te a Date klánnal vagy és a szigeten élő kis sárga genyóval (nem jut eszembe a neve aszem saga)akarsz szövibe lépni na ez nem fog összejönni mert xy körre megvan írva hogy ő fenyegetést fog küldeni neked ami -100valamennyi és kapod a random üzit hogy ez a klán megfog támadni bla bla... felkel készülj na ezért nem mind1 kivel lehet szövibe lépned két dolgot tehetsz 1. szétjátszod az agyad és veterán módon már ismered a gépet vagy 2. meglesed vagy akár átírod magadnak a scripted TWC a tutorial-ban le van írva hogyan kell.

    Meg persze nem árt ha felraksz magadnak valami módot ha élvezni is akarod a játékot

    Darth mod kicsit kijavította az alap játékot(szokták hívni vanilla) az oda klánnak hogy kicsit valóságosabban működjön meg életképesebb legyen mert a japán történelem szerint az oda klán győzött és hát valami ilyesmi lehet a munka menete ha ennyire belekell piszkálni:

    -------------------------------------------------------------------------------
    ------------------------------ SCRIPT SETUP -----------------------------------
    -------------------------------------------------------------------------------
    local core = require "ui/CoreUtils"
    local advice = require "export_advice"
    local scripting = require "EpisodicScripting"
    local camera_pan = 0
    local new_game = false
    local panning = false
    local becoming_shogun_advice = false

    EpisodicScripting = scripting

    scripting.SetCampaign("jap_shogun")
    out.ting("Shogun Japan campaign script!")

    local function OnNewCampaignStarted(context)
    new_game = true
    becoming_shogun_advice = true
    scripting.game_interface:add_restricted_building_level_record("SHO_Port_3_Nanban_Trade_Port")
    scripting.game_interface:add_restricted_unit_record("Cav_Spear_Great_Guard_Takeda")
    scripting.game_interface:add_restricted_unit_record("Heavy_Ship_Nihon_Maru_Mori")

    -- Unlock the nanban port for the Otomo and Shimazu (just in case they lose it)
    scripting.game_interface:remove_restricted_building_level_record_for_faction("SHO_Port_3_Nanban_Trade_Port", "otomo")
    scripting.game_interface:remove_restricted_building_level_record_for_faction("SHO_Port_3_Nanban_Trade_Port", "shimazu")

    end

    -- Trigger the third mission once the first mission has been completed

    if conditions.FactionName("shimazu", context) and conditions.FactionIsHuman("shimazu", context) and BOOL_shimazu_osumi_captured and not BOOL_shimazu_trade_port_built and not BOOL_shimazu_mission_three_issued then
    out.ting("Shimazu Mission Three")
    shimazu_intro_mission_three()
    BOOL_shimazu_mission_three_issued = true

    elseif conditions.FactionName("chosokabe", context) and conditions.FactionIsHuman("chosokabe", context) and BOOL_chosokabe_tosa_rebellion_crushed and not BOOL_chosokabe_mission_three_issued and BOOL_chosokabe_tosa_free then
    out.ting("Chosokabe Mission Three")
    chosokabe_intro_mission_three()
    BOOL_chosokabe_mission_three_issued = true

    elseif conditions.FactionName("oda", context) and conditions.FactionIsHuman("oda", context) and BOOL_oda_owari_rebellion_crushed and not BOOL_oda_mission_three_issued then
    out.ting("Oda Mission Three")
    oda_intro_mission_three()
    BOOL_oda_mission_three_issued = true

    elseif conditions.FactionName("tokugawa", context) and conditions.FactionIsHuman("tokugawa", context) and BOOL_tokugawa_oda_defeated and not BOOL_tokugawa_mission_three_issued then
    out.ting("Tokugawa Mission Three")
    tokugawa_intro_mission_three()
    BOOL_tokugawa_mission_three_issued = true