Shogun 2 Total War
-
#2613 Persze mindent be lehet állítani ebben a játékban Pack file Manager programmal amúgy de amit te kérdezel konkrétan vanilla játék esetében 10.000 gold az 100+ state gift vagy értékes ajándék néven ami -5-el fog csökkeni körönként aszem normál modon és a neutral 0, unfriendly -45, hostile -85, friendly 45, very friendly 85
Figyelj a játék úgy van megcsinálva hogy egy script-ben már előre megvan írva mit fog lépni ellened a gép pl: te a Date klánnal vagy és a szigeten élő kis sárga genyóval (nem jut eszembe a neve aszem saga)akarsz szövibe lépni na ez nem fog összejönni mert xy körre megvan írva hogy ő fenyegetést fog küldeni neked ami -100valamennyi és kapod a random üzit hogy ez a klán megfog támadni bla bla... felkel készülj na ezért nem mind1 kivel lehet szövibe lépned két dolgot tehetsz 1. szétjátszod az agyad és veterán módon már ismered a gépet vagy 2. meglesed vagy akár átírod magadnak a scripted TWC a tutorial-ban le van írva hogyan kell.
Meg persze nem árt ha felraksz magadnak valami módot ha élvezni is akarod a játékot
Darth mod kicsit kijavította az alap játékot(szokták hívni vanilla) az oda klánnak hogy kicsit valóságosabban működjön meg életképesebb legyen mert a japán történelem szerint az oda klán győzött és hát valami ilyesmi lehet a munka menete ha ennyire belekell piszkálni:
-------------------------------------------------------------------------------
------------------------------ SCRIPT SETUP -----------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
local core = require "ui/CoreUtils"
local advice = require "export_advice"
local scripting = require "EpisodicScripting"
local camera_pan = 0
local new_game = false
local panning = false
local becoming_shogun_advice = false
EpisodicScripting = scripting
scripting.SetCampaign("jap_shogun")
out.ting("Shogun Japan campaign script!")
local function OnNewCampaignStarted(context)
new_game = true
becoming_shogun_advice = true
scripting.game_interface:add_restricted_building_level_record("SHO_Port_3_Nanban_Trade_Port")
scripting.game_interface:add_restricted_unit_record("Cav_Spear_Great_Guard_Takeda")
scripting.game_interface:add_restricted_unit_record("Heavy_Ship_Nihon_Maru_Mori")
-- Unlock the nanban port for the Otomo and Shimazu (just in case they lose it)
scripting.game_interface:remove_restricted_building_level_record_for_faction("SHO_Port_3_Nanban_Trade_Port", "otomo")
scripting.game_interface:remove_restricted_building_level_record_for_faction("SHO_Port_3_Nanban_Trade_Port", "shimazu")
end
-- Trigger the third mission once the first mission has been completed
if conditions.FactionName("shimazu", context) and conditions.FactionIsHuman("shimazu", context) and BOOL_shimazu_osumi_captured and not BOOL_shimazu_trade_port_built and not BOOL_shimazu_mission_three_issued then
out.ting("Shimazu Mission Three")
shimazu_intro_mission_three()
BOOL_shimazu_mission_three_issued = true
elseif conditions.FactionName("chosokabe", context) and conditions.FactionIsHuman("chosokabe", context) and BOOL_chosokabe_tosa_rebellion_crushed and not BOOL_chosokabe_mission_three_issued and BOOL_chosokabe_tosa_free then
out.ting("Chosokabe Mission Three")
chosokabe_intro_mission_three()
BOOL_chosokabe_mission_three_issued = true
elseif conditions.FactionName("oda", context) and conditions.FactionIsHuman("oda", context) and BOOL_oda_owari_rebellion_crushed and not BOOL_oda_mission_three_issued then
out.ting("Oda Mission Three")
oda_intro_mission_three()
BOOL_oda_mission_three_issued = true
elseif conditions.FactionName("tokugawa", context) and conditions.FactionIsHuman("tokugawa", context) and BOOL_tokugawa_oda_defeated and not BOOL_tokugawa_mission_three_issued then
out.ting("Tokugawa Mission Three")
tokugawa_intro_mission_three()
BOOL_tokugawa_mission_three_issued = true