banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • Renegade
    #44370
    Na, a maradék, ja a római számok a kezdőpoziciót jelentik, a nehézség, meg azt, hogy szerintem mennyire macerás



    Ez sem az a scout barát pálya

    I. Nehéz, C7, onnan a nagykörút egy rész látható, illetve a kertvárosból a "nullás" útra igyekvő hvyk. Ha a medjeink áttörnek a nulláson, akkor érdemes velük tartani, csak óvatosan, mert a JK78-ban szeret bújkálni pár hvy, ami azért jó, mert akkor a városban hiányban lesznek, ha itt is továbbjutunk, akkor értelemszerűen K8ból K6, kis nézelődés és irány a standard arty hely a városban.

    II. közepes. sovány malac vágta G9, vagy F8, bár így a nullást nem látjuk, de a nagykörút illetve a zöldövezet ( már, amit nem takarnak ki a házak)látható. Áttörésnél nullás, majd A, D0 környékén érdemes időzni egy keveset, hogy felfedjük a zöldövezetben búslakodó TD-ket.