#112A meghibásodások aránya jóval nagyobb a tervezetnél, ráadásul a kilövés, visszatérés esetében minimális a lehetőség a mentésre! Nincsenek beépített mentő rendszerek.
Ez alatt a fatálisat érted, vagy a csak kisebb nagyobb kellemetlenségeket okozókat?
Ha kevesebb ember menne fel, akkor lehetséges lett volna mentő rendszert kidolgozni, de erről letettek, mert akkor csak 3 vagy 4 (?) embert vihetett volna fel.
Halkan kérdezem meg, hogy a Szojuz vagy más estében visszatéréskor milyen olyan mentőrendszer van, ami sikló esetén nincs?
A tervezett 2 hetes újraindítási idő közelében sincs, a karbantartási igénye jelentősen nagyobb a tervezettnél.
Az egy hurráoptimista becslés volt. Tudod, mint a kommunizmus győzelmének kittűzött időpontja. Nem szabadott volna soha komolyan venni.
Nem képes önálló repülésre!!!?? Azért ez elég furcsa, a Buran is simán repült magától, ezt hogy nem tudták megoldani!?
Márminthogy légkörben. Igen, kapott de csak teszteléshez emlékeim szerint hajtóműveket. Mikor felzavarták nem volt rajta. Az alsó légkörben tudott repülni a Buran így a siklási tesztekhez. Ezen kívül semmire nem volt jó. Semmi értelme nincs. A visszatérési biztosnásgot gyakorlatilag alig növeli, de iszonyatos plusz tömeg a hajtóművek + hajtóanyag miatt.
Viszont a Burannak nincs saját főhajtóműve. Hoppá... A hordozórakéta vitte fel tisztán. Azért ez elég nagy difi. Odafent nem tudott komoly pályamódosítást csinálni.
Van ugyan a Shuttle rendszernek egy teherszállító változata, de azt soha nem építették meg.Az kb pár éven belül mehetne, de már évek óta szóba sem kerül.
Ezt a részt nem értem. A sikló moduláris. Vihet fel kutató modult és terhet is. Mi az, hogy teherszállító változat? Mikor a Hubble-t vitte fel