Milyen használtautók vannak a piacon a legjobb ár/minőség aránnyal most?
-
#903
'For example, the 2.0 SDI engine fitted to the Volkswagen Golf Mk5 has a peak power output of 74 bhp (55 kW; 75 PS) ; whereas the same engine in turbocharged TDI form is rated at 138 bhp (103 kW; 140 PS) or 168 bhp (125 kW; 170 PS) , depending on specification"
Az sdi és a tdi műszakilag ugyanaz a motor,csak a tdi turbóval fel van húzva.
a vezérműtengely törés egyátalán nem biztos hogy nem szíjszakadás miatt van,egyik ismerősöm tdi passajában /régi kb. 95-ös/pár hónapja szakadt el a szíj pedig csereperióduson belül volt,persze szétszakadt minden
ez lehet utángyártott szíj hibája is
sőt ha már annyit enged a szíj simán átugorhat,ilyenkor a dízel simán eltörheti a vezérműtengelyét ahogy befeszül a szelep a dugattyúba
utólag meg úgy is tálalhatják hogy eltört a vezérműtengely-pedig igazából nem az történt
ha eltörik a tengely úgyis rombol
persze a jobban felhúzott motornál gyakrabban fordul elő-elvileg
én inkább pont úgy hallottam hogy a pdtdi-k tengelye törik,de ott a 2000 baros nyomást az adagolóelemekben a vezérműtengelynek kell létrehoznia-ezért törik gyakran
azok sokkal pörgösebbek is,hirtelen padlógáznál vagy gázelvételkor pláne egy kövér kuplunggal valszeg könyebb kikészíteni,mint egy lusta szívódízelt
normális használattal,szervízzel jól működnek még a pdtdi-k is,többet is ismerek akinek jól bevált