• NEXUS6
    #19
    Hát nekem is van olyan érzésem, hogy adott nagyságú sziliciumból, adott technológián kb mindenki max ugyan azt tudja kihozni. Ha valamire rágyúr, akkor másban kell engedni. A jobb programozhatóság, az végül az elérhető max teljesítmény rovására megy.
    Lásd X360 vs PS3 architektúra, ami először előny, az hátrányt okoz a jövőben és fordítva.
    PC-nél persze semelyik termék nem jut el odáig, hogy komolyan kelljen a programok optimalizálásán gondolkodni, ergó, ha amúgy is rövid a ciklusidő, akkor a max teljesítménnyel szemben a könnyű programozhatóság jelent valós előnyt.
    Láttam én annó GF4MX-re is olyan demo-t ami tele volt shader szerű megoldásokkal, pedig a kártya amúgy ilyet nem tudott, elvileg. A kutyát nem érdekelte, hogy mi a grafkártya valós teljesítménye, mert mire a játékok odáig jutnak, már 2 generációval odébb járunk.

    Amúgy hasonló megoldásokkal valszeg más cég pl. IBM is foglalkozik (valami fejlettebb cell-lel), csak nem csinálnak akkora felhajtást körülötte.