• savior
    #13
    par peldat is mondanek:
    hellgate london: csapatban nagyobb gepigeny, tobb bug. minel tobben voltunk annal erosebbek voltak az ellenfelek, igy nehezebben haladtam mint egyedul. mindenki csak ott olhetett, ahol epp a kuldeteseben jart. a tul rovid dungeonok miatt sokszor olyan csapathoz csatlakoztam, akivel kb 5 percet tudtam egymassal jatszani. a nem elofizetosok nem erhettek el bizonyos palyakat.
    zu online: a kezdeti jatekmenet baromira tetszett. aztan kitalaltak hogy 120as szinttol csak olyan teruleten lehet jatszani, ahol barhol barkit megolhet. nagy elvezet volt hogy 10 percenkent leutott az aki arra jart. a szornyeket 10esevel is tudtam olni igy nem is volt ertelme csapatolni. az item mall miatt kiegyensulyozatlanna valt(aki nem fizetett az lehuzhatta magat).
    atlantica: tulsagosan behatarolt a jatekmenet. mindenki pont ugyanazt az utat jarja vegig a kuldetesek altal. emiatt csapatolni alig lehet, mert mindig olyan embereket kell keresni, akik pont ugyanott tartanak mint en. rengeteg olyan targy van a jatekban ami az egyedul jatszasra keszteti az embereket(pl potion amitol tobb xp-t kap, de csapatban nem. olyan tekercs, amitol a szornyek lesznek a csapattarsai. egyedul celiranyosan tud fejlodni...).
    aztan vannak ahol 5-10mp egy szornyet megfektetni. teljesen felesleges a csapat, mert mire meglatja hogy kit tamadok es odajon besegiteni, addigra mar felholt a celpont.
    aztan nezzuk az mmo-s kommunikaciot: lol, rolf, help, wow, noob. aki ezt az 5 szot olvassa, az gyakorlatilag latta az egesz mmos beszelgetest.
    pl a battle net az elvileg jo lenne. van egy kozos chat, ahol lehet dumalni es onnan elerhetok a jatekok. csakhogy ott is az van, hogy 4-8 ember osszeverodik aztan 10 percig egyutt hentelnek, utana mar el is felejtettek egymast. a chaten meg nagyreszt a noob-ozas megy.