• Sir Quno Jedi
    #7
    1xűbb. Ha hagy a követő elektronika 10 centi helyett (az sem kell hozzá) simán rádhúzzák a kormányt és bevágnak eléd. Mivel féktávon belül (konrétan 0 féktáv) eléd kerül keresztbe egy másik autó, a koccanásgátló beletapos a fékbe. Ha vizes az út, vagy jeges, akkor lassulás nélkül száguldassz bele az előtted lévőbe (hála az ABS-nek), ha száraz, akkor meg úgy megállsz, hogy örülsz ha nem esel ki a szélvédőn. Ezután a mögötted centikre rádtapadó autósor 10-15 tagja landol a szaros 40milkás luxusautódban lassítás nélkül, légzsák beindul és pofánver, kocsid tropa, van 10milkás károd. Kinek hiányzik ez vaze?!

    Ez egy full mindennapos helyzet, amivel egy átlag városi vezetőnek naponta számtalanszor meg kell birkóznia.

    De mondhatnám az kocsiorrukat mellékútról elédtolókat (ua.), az elmebeteg elédugráló öngyilkos gyalogosokat, a jobbról-balról 1xrre elédvágó/elhúzó motorosokat/kerékpárosokat stb.-stb.

    Aki nem tud vezetni, azon ezen csodarendszerek nem segítenek (max. még több hülyének adnak jogsit és bízzák el magukat), aki meg tud, azokat pont ezek a szarok nyírják ki.