• Komolytalan
    #26
    Az tény hogy az Activision egyesülés óta eléggé elk.rvult a játékosokhoz való hozzáállásuk. Hiába mondják, hogy az Activision hagyja őket azt csinálni amit akarnak, a Lich King idő előtti piacra dobása, és az SC2 három részre darabolása sem az Activision előtti Blizzre jellemző húzás.
    A (WoW) customer supporttal alapvetően sok baj szerintem nincs. A hajnali 4 helyett 3-kor szerver lelövés mondjuk engem tuti nem érint, mert én 4kor inkább kelni szoktam mint feküdni... A többi meg más MMO játékoknál még rosszabb. MMO-t fejleszteni egyszerűen nehéz. Nem lehet átlátni, hogy mi okozhat fennakadásokat. Tapasztalat nincs benne, labor körülmények sz.rt se érnek, gyakorlatilag mindent élesben kell kipróbálni. És ha 100 újításból csak 1 nem jön be, máris lagg van, meg játszhatatlan az egész. És ami a lényeg: relative elég gyorsan gatyába szokták rázni a dolgokat. Nem egy AoC sebességgel dolgoznak. Ja, meg a laggot odaadják ingyen napokban (pont most kaptunk 3 ingyen napot). Szóval azért azt nem mondanám, hogy lesz.rják a játékosokat. Persze pénzért csinálják, és ha választani kell, hogy egy 99%-os megoldás, vagy egy 100%-os 10x annyiért, akkor tény, hogy a 99%-ost választják.