• ALIENwoods
    #102
    A játék nálam 50%-s

    Ebből 45% az hogy emberek dolgoztak rajtuk, és magyarok.
    Az 5% az ami lett.

    A grafika mint olyan, a nappali pályákon szép, az estieken viszont az LCD monitoromnak és a Gamma állításnak köszönhetően tudtam tájékozódni. Egy erősebb hold fényes éjszakának jobban örültem volna. Grafikai elrendezésben zavart, hogy nem igazán találtam palást textúrát FPS-ben.
    A gyengébbek kedvéért elmondom hogy ez az ami a skybox előtt van egy henger aminek a falán van a pályához illő thémájú textúra pl.: helyek dombok, dzsungel. HL2-ben pl már ez a palást 3D-s elemeket kapott akárcsak sok más játékban).
    RTS-nézetben pedig a pályaszéleknél erős árnyék hibák merültek fel. Persze ki az a hülye aki a játékot a széleinél nézve játssza végig, gondolnánk, na igen De ha pont ott kezdesz ? :]
    A víz tükröződésében pedig, a fák lombjainak bizonyos távon belül egyszerűen nem volt árnyéka. Most mond azt hogy a POW-camp-nél ahol a mocsárba mész, nem lehet észre venni :).
    Grafikai és minőség javító effekteknél FPS-ben pl ott a napsütés, amit nem igazán tudok elmondani hogy mire hasonlít, lentebb csináltam róla shotokat. Tetszett hogy látni a fénysugarakat igaz hogy (Crysisban már ez benne volt - Erős hasonlat bocs) de ez a megvalósítás nekem zavarta a szemem, ahogy egy áttetszőréteg mászott velem. Árnyékban jobban éreztem magam. Shotoltam egy lebegő követ is, de mire láttam már nem nagyon érdekelt.

    A grafika egy másik része a modellek. Karakterek, házak, egyéb kisebb nagyobb objectek (vasvilla). Nem tudom ki nézte, de az átvezetők alatt, a mimika elég kiábrándító volt. Nemt udom észre vettétek e, de amikor a szájmozgás elindult a karakterek szemei kicsit bekancsalítottak középre. Magánhangzókat tátogtak a szinkron alatt (utóbbi minőségét a GameSpot reviewben is kifejtik - 1 mondatban).
    A roncs modellek, az hogy egyik percben ép modell majd keresztbe robbanás effekt, és látom ahogy a játék tök standar módon leváltja roncs modellre, hááát. Akkor a robbanás legalább több pamacsban, sprite-ban lehetett volna hogy eltakarja a modellt.
    Már megtette számos fejlesztő studió az utat, az "ép modell->roncs modell"-től az "alkatrészeire hullik, betörik az üveg lerepülnek az elemekig fizikával"-ig.
    Nem 2004-ben vagyunk és az igényeink sem 2004-sek. Ha olyan játékkal szeretnék játszani ami a régi igényeimnek megfelel akkor egy olyat veszek elő, és nem egy 2009-st.
    A Field Ops 2005-körüli, és igen azért az akkori játékokhoz képest jól nézett, ki és tényleg piszok nagy sikere lett volna, de se híre se hamva, így ez nem következett be.
    Nem tartom élvezhetőnek azokat a játékokat, amik 1 feature épülnek és azt próbálják eladni (+ a marketing ha összejön) lásd NFS széria újabb elemei.

    Összességében számomra az RS egy vasárnapi játék. B-kategóriás hiába kerül 6000 huf-ba, EVM szériás is lehetne a benne lévő játék lehetőségekhez képest. Persze nem feltétlen azért mert szar lenne, egyszerűen csak "nem jó".