• 1011001
    #90
    Az egyik barom szerint az a baj, hogy egyáltalán elkezdek ilyet nézni, a másik szerint meg az, hogy nem.

    A Fűrész I.-et végignéztem, és bár értettem a "mondanivalót", a kifejezésmódot öncélúnak tartom. A Fűrész II.-t is megnéztem, az már a szánalmas kategória.
    A Motelt elkezdtem nézni, aztán abbahagytam.

    Ha valaki csavarosnak tartja a Fűrész történetét, azt sajnálom, valószínűleg nem látta a következőket: 12 majom, Közönséges bűnözők, Jákob lajtorjája, A falu, Harcosok klubja. Itt kb. annyi a csavar, mint egy átlagos Agatha Christie regényben: valakiről - akiről nem gondolnád, mert minden érv ellene szól a történet során - kiderül, hogy ő a gyilkos. Utána pedig nyakatekert, erőltetett érvekkel megmagyarázzák.

    Hasonló gondolatmenetre (személyre szabott büntetés bűneinkért) már volt példa más filmekben (lásd korábbi postomat), semmi újat nem ezen a téren se.

    Az első részt kis költségvetésből kezdték forgatni, és azt se tudták, hogy lesz folytatás. Ha valaki kerek egésznek látja az I-IV részeket, az azért van, mert az I. köré írtak még egy rakás szart és befoltozták a hézagokat, amiket nem direkt hagytak anno, csak nem telt tőlük normális forgatókönyvre. Mint említettem: csak a siker miatt készítettek folytatásokat.

    Nem kell többet képzelni az egész mögé, mint aminek készült: tinihorror, csak kicsit több vérrel - ez az egyetlen igazi újdonsága a sorozatnak.