• Morinad
    #3682
    Bizonyára nem lesz annyira népszerű, mint a black desert, de ez itt nem is cél. A DnD pont azon dolgozik, hogy olyan legyen a szabályrendszer, ami megszünteti az ész nélküli öldöklést, és ez által több embernek lesz vonzóbb a játék.

    Az eredeti DFO 10-20 ezer játékosra lett méretezve. Azóta erősebbek a vasak, és a szoftver net kódján sokat javítottak, szóval ez lehet, hogy akár 100 ezer játékost is kiszolgálhat.

    Aki szerette ezt a játékot az elején, annak tetszeni fog. Akinek meg rohama lesz attól, hogy elvették a kedvenc kardját, annak nem való (ez a többség).

    De szerintem azért, mert nem való mindenkinek, attól még jó, hogy van. Én pl. sokkal inkább szeretem, mint a "nagy" mmo-kat.

    Egyébként ugyan ebben a stílusban működik az EVE Online is, ahol csúcsidőben 500 ezer + előfizető volt, 50-60 ezer szimultán online játékossal. (ez mostanra már kevesebb) Szóval önmagában a full loot szerintem nem annyira riasztó. Az eredeti DFO a rossz szabályrendszer, a sok csaló, a rossz support, a kevés és töketlen GM és a lassú és szar fejlesztőgárda miatt lett zsákutca. Ezeket a DnD megoldotta. Persze a csalókkal való küzdelem majd a release után kezdődik, de én bízom benne, hogy ahogy eddig minden nehézséget könnyen leküzdöttek, ezzel sem lesz gond.