-
Magister kari #3604 Szia Torzomborz! : )
Változott nagyon sokat, persze mindenki folyamatosan elégedetlenkedik, de ilyenek mindíg lesznek : ) De neked ezt nem kell bemutatnom , )
Megpróbálom pontokba szedni azokat a dolgokat amik pozitív változást jelenthetnek a szemetekben(szemedben) és ami még a "nem sok jó" kategóriába tartozik:
A nem sok jóval kezdem, mivel szerintem ebből nem maradt sok, ezt a döntésemet pszichológusok, kérem ne elemezzék : P
- nincs még enchantint
- classonként még csak 3 aliskola van, a negyedik minden class számára úton van
- a warrior és a skirm (ranger) classok még mindíg egy kicsit erősebbek a castereknél (pap, Ele) de nem vagyok benne biztos, hogy 100% balance-t kellene várni egy class alapú pvp mmo-tól
A pozitívak:
- megváltoztatták a nyersanyagok farmolási módját, ezt zónákra osztva, ez annyit tesz, hogy a zöld (safe) zónában lehet afk-zni a vörös zóna viszont dob annyi rare alapanyagot, hogy 15 perc alatt kifarmolható egy siege- bag (ergo, ha afk vagy, farmolgathatsz egész nap, alacsony szintű anyagokat, de a megfelelő helyen nem kell órákik klikkelni a bányára, hogy végre dobjon valami értékeset)
- bejött egy elég komplex, tengeri gyüjtögetés/alapanyag farmolás rendszer. Két fajta hajó van, a halász hajó és egy scrapper nevü (tengerfeneket kotatja és tárgyakat gyüjt. A scraperrel lettek alternatív módjai a craftolásnak (nem kell megvenni a finomítószkilleket) és viszonyag sok kincsestérképet dob, a halászhajó rengeteg prowesst (pontokat a karakterfjlesztéshez) biztosít.
- lett duel rendszer. Bárkit, bárhol felkérhetsz egy baráti párbajra, egy külön menün keresztűl, akár a safe zone-ban is. Tehát kezdők tudnak pvp-t gyakorolni a safezónban anélkül, hogy kockáztatnák a felszerelésüket. Duel opción belül köthettek egymásra fogadásokat is, lehet, de nem kötelező.
- a duel opción belül most jött be egy turnament nézet opció, ez főként azoknak érdekes akik stream-elni, vagy rögziteni szeretnének dueleket.
itt egy tesztvideó az opcióra:
http://www.twitch.tv/catorino/c/4020868 (01:01:01 - nél jól látszik az új kamerabeállítási lehetőség
- lett egy új rendszer a falvak adójainak beszedésére, Innentől bármilyen clán, szoló játékos beszedheti az adót, ha az adott pillanatban egy "adószedő kesztyű" segítségével megfelelő ideig tud kontaktusba kerülni a falu bindkövével. Lehet ninja-zgatni, de ez inkább pvp hotspotokat generált : ) Sok esetben így fest a betakarítás:
http://www.youtube.com/watch?v=3e8HYCTG2xw : )
- Sok combat patch látott napvilágot amióta elmentetek, lettek új aliskolák, mint slayer, duelist, watermage, chaos primalist (káosz pap)
- A szerver alapvetően lagmentes lett - ez szerintem elég fontos , ) Előfordulhat még nagyon ritkán szerverlag, de velem maximum úgy hetente 2-3szor történik kb 10-40 másodpercig
- A populáció pont tökéletes! Ha összetudunk jönni 15-20-an az esetben simán lehet egy saját várunk, lehet nyugiban farmolni, nem feltétlen ugranak rád minden bokorból, bár ez sem kizárt , ) Duelt mindíg lehet találni, pvp folyamatosan zajlik, siege talán egy kicsit sok is van, de egy jó 15-20 as csapat megfelelő szövetségesekkel jó esélyel tud tartani egy várat.
- úgy felhúzták a vizuális élményt, hogy szerintem vetekszik az ESO-val , ) Persze a DF hangulat megmaradt
- a mai patchel ráhüznak az egész játékra egy "Rizikó" (ha ismered a klasszikus társasjátékot) köntöst, erről itt olvashatsz:
https://forums.darkfallonline.com/showthread.php?389249-Territory-Control-Patch
- új feljavított lootot kaptak a high end mobok (kis bonusz)
lettek maszkok, jópofa opció, lenyúzhatod a mobok skalpját amit aztán maszkként tud hordani a karaktered , ) Láncfűrész még nincs!
Még lenne mit mesélnem, de a feleségem, Eszter már 15 perce vár a vacsorával, késöbb még visszanézek!