#22
Én még mindig azon vagyok, hogy nekem a Far Cry grafikája is tökéletes volt. Ha azt fejlesztették volna egy kicsit grafika terén, és az összes többi időt az egyéb dolgokra fordították volna /történet, fizika, jobb AI/ ezerszer jobb játékot adtak volna ki, hiszen tudnak játékot készíteni...
Grafika jó volt az unreal 2 engines, doom3 engines, meg a többi játékokba is. Fejlesztik a grafikát, de a fizika, AI meg a játékmenet nem fejlődik szinte semmit, sőt egyes játékokba visszafele.
Sokan dícsérik a Crysisban az AI-t, amit szintén nem értek. Nem ez az első játék, amibe "gondolkodnak", próbálnak megkeresni ha nem találnak... (pl más játékba; Splinter Cell, FEAR, stb.).
Crysisba 3 dolog nem tetsik a nagy gépigény mellett. Az egyik az élet, ellenségnek iszonyat sok élete van, ráadásul kevés lőszer. Mindig 30 lőszert lehet felszedni ellenségtől, és ha nem találom fejbe mikor egyhelybe áll akkor 1 emberre el is megy időnként, ha nem vagyok közel hozzá. De a saját élet is, ruha kevés pajzsot nyújt, annak kellett volna többet.
A 2. az, hogy egyedül kell menni és iszonyat sok az ellenség. Bele rakhattak volna simán egy társat, élet meg lehetett volna kevesebb.
A 3. pedig a bugok. 1 nagyobb buggal találkoztam, 1 pálya legvégén azthiszem, barlangba kellett bemenni és be volt omolva a bejárat... 6 órát szarakodtam miatta összesen, régebbi mentés betöltés grafika állítás (állítólag úgy működik), nekem nem működött, úgyhogy repülés csít bekapcsolás, berepültem és már jött a köv pálya.
Multit is próbáltuk, a ruhán kívül semmi érdekes nincs benne.
Unreal Tournament 3-at is próbáltam, attól is jóval többet vártam. Rengeteget UT2004-eztem régebben, első fps játékom volt amit multiba játszottam, ráadásul haverokkal mikrofonnal is, single-be is nagyon szerettem. Ebbe szinte semmi újdonság, járművek ugyan azok, fegyverek is nagyrészt ugyan azok.