• rotator
    #266
    Új kép
    Új kép 2.

    Philipp Krause barátunk csöpögtetett néhány infót a motorral kapcsolatban. Dual-core processzor igencsak ajánlott lesz, ebben az esetben 1 proci dedikáltan csak az I/O műveletekkel foglalkozik, minekfolytán a G3-nál tapasztalt véletlenszerű akadások teljesen eltűnnek (ez részben a vadonatúj fájltárolási struktúrának is köszönhető, ahol betöltési szempontból logikusabban helyezkednek ez az adatok). Teljesen új, igen komplex árnyékolási rendszert csináltak, soft shadow hegyek, szóval kockás, ricegő árnyékot nem fogunk találni a játékban sehol. A HDR-t is újraírták, az implementáció ezúttal teljes (nem olyan félkész valami, mint a G3 esetén), és szépen együttműködik más post-process effektekkel is. Az igencsak ronda régi Depth of Fieldet is lecserélték egy sokkal szebbre. DirectX 10-et továbbra sem támogatják. Forrás