• repvez
    #89666
    Ahogy a viccben is szól , ezek nincsenek, de igény vóna rá!

    igen lehet benne vannak, de a megvalósítás csak eléggé egyszerűsítve van. van ahol csak egy textúracserével megoldják, hogy berepedt az ablak.
    És arról nem is beszélve, hogy a legtöbb sőt az összes játékban, csak életpontja van mindennek, és mikor elér egy kritikus előre beállított értéket akkor leváltják egy statikusan mindig ugyan úgy kinéző roncsra ami ég, lényegtelen, hogy a valóságban mit okozna a sérülés.
    Nincs interakció a talaj és az emberek ,járművek között, vagy a víznél, főleg nem a légmozgás nem hat semmire sem.
    Némely játéknál a fény árnyék is sántít elég rendesen.
    és ezek csak így nagy hirtelen eszembe jutottak amit lehetne fejleszteni és ott lenne a potenciál a mai GPU-kban is, de a fejlesztők csak növelik a poligonszámot és a textúra méreteit az optimalizáció meg csak minimális, mert 1-2 évente tolják ki az új részeket, meg egyébként is arra az 5-6 órás játékidőre minek pazarolják az idejüket.