• repvez
    #89660
    Az a baj, hogy egyáltalán nem használják ki azokat a dolgokat sem a fejlesztők amik már évekkel ezelőtt megcsináltak máshol, de ma se fejlődött szinte semmit sem.
    KB 10 éve már megjelent a havok meg a physix, akkoriba sorra mutatták be a techdemokat, hogy micsoda rombolhatóságot tudnak majd megvalósítani majd. Aztán még a most megjelent játékoknál is csak fogja az ember a fejét, hogy egy nyomorult ablaküveget nem lehet bedobni vagy feldönteni a tárgyakat.
    Ugyan ez a helyzet a ruha és hajszimulációval is, kb az is már elég régen megjelent még a tombraider 3 vagy 4 idején, de azóta se lehet normálisan lengedező ruhákat vagy hajat látni mindenhol.
    Pedig a mostani kártyák kisujjból tudnák ezeket a szinteket hozni, de még olyan sincs néha mint anno.

    Meg hova akarunk Raytracinget meg fotorealisztikus megjelenést ? minecraft meg Fortnight szerű fosokhoz, ami annyi köze van a valósághoz, mint mackosajban a brummogás.A Mai trend az ilyen butított kinézetű játékok, vagy ha veszik a fáradságot akkor meg a játékmenettel cseszik el a dolgot, hogy olyan kapkodás az egész játék, tele villogásokkal, hogy semmit se lehet látni abból amit kellene.