• broman191
    #89659
    A "mindenhol" erősen kétséges a technikai fércmunkák és a korral haladni képtelen szoftverek miatt, bár csak javul majd a helyzet az évek során... Mindenesetre ha adott a fejlesztés kezdetétől a low level API-ra építkezés és az optimális látvány-teljesítmény viszonyra törekvés, valamint a körülményekhez képest nem eltúlzottan ambíciózus a projekt, akkor ma sem gond a 4K@60, még az aktuális ultra high end alatt sem. Mindig lesznek a banánhéjon össze-vissza csúszkáló kutyámmajom projektek, amelyektől az is örömteli eredmény hogy nem crashelgetnek folyamatosan össze-vissza vagy emelt igénnyel legalább 30 FPS alá nem kószálnak, de a stabil 60 álomszerű utópia tőlük. Remélhetőleg az eljövendő next-gen alatt széles körben a gyakorlatba ültetik mindazt, amivel az eddigi gyakorlat tükrében visszatekintve inkább csak szóban hülyítettek jó pár évvel ezelőtt, az akkori next-genre ráfordulás idején... No és 23' körül alapvetővé válhat a ray tracing alkalmazása az AAA címeknél, küzdhetnek a fejlesztők a technikai részletekkel a sebességért... :)
    Utoljára szerkesztette: broman191, 2019.07.30. 17:26:42