• Magh
    #103
    A játék egy overhyped félkész béta, viszont multiban elég jó lesz, amint a balance patchek megérkeznek (bár az EA olyan amilyen, én a WCG miatt most látok erre reményt). A fajok eléggé eltérőek, komolyan OP elem már most sincs benne, engem az egész kicsit a SC-ra emlékeztet. Viszont összehasonlítva a két RTS legendával (már ami a komoly szintű kompetitív MP-t illeti) elég harmatos az egész, én ebben a játékban még tökéletes balance esetén sem látok annyi potenciált, amivel a SC vagy a TfT rendelkezik, és ami miatt évek óta folyamatosan fejlődnek. Egyetlen másik RTS sem volt képes ezeket mégcsak megközelíteni sem, én jelenleg a DoW-DC-t űzöm mellettük, egyedül ez képes hozni a szintet, kicsit a kettő keveréke a squad módszer pedig néhány idegesítő elemet (pl TfT unitmenekítések) kiküszöböl. Egy CCG-t vagy SupCom-ot ezekkel egy szinten emlegetni elég mókás, előbbi sosem jutott el valóban komoly szintre, utóbbi ha 3 évvel később jelenik meg, talán pár hónapig kitartott volna, de így 2007-ben már most halott (a lehetőségek tágak, a hatásos mószerek viszont patchenként más unit spamelését jelentik). A jövőt tekintve szerintem a WCG-n dől el minden. Ha addigra balanceközeli állapotba jut a game, és kiaknázzák az - egyébként meglévő - lehetőségeket, amitől drámaian nő a változatosság, évekig kitarthat. Ha a mostani állapota végleges (alapokat tekintve), a hype-al együtt a game is megy a süllyesztőbe.