• Praetor
    #309
    3 URT-ben legend szinten sztem lehet tartani az iramot. Persze a szgép kicsit csal. Az időmérőn arra törekedtem, hogy legalább 7-11másodperccel legyek jobb a második leggyorsabbnál. A versenyen meg vmi oknál fogva egy kicsivel jobban megy a computer, így csak 3-6mp-el tudtam jobb köröket menni. (valszeg az időmérőn csak véletlenszámmal osztja ki az időket a többieknek)
    Ha már 3-5x végignyomtad a Professional szinten, akkor a Legendhez is fel lehetett nőni nem is olyan sok idő alatt.
    Az első (dél-afrikai) pálya meg elég szenyó. Erre a pályára optimalizálták a legend szint "versenyzőit". Itt elég szoros a küzdelem, de azért az élre lehet állni, ha nem lök fel téged vki. :)
    A többi pályán meg már könyebben lehet jobbat motorozni legend szinten a többieknél, különösen ha a kifékezéseket már kitanulta az ember, és tudja hogy mikor érdemes powerslide-ot(erőcsúsztatás-t) használni.

    Most még nem volt különösebben időm nyomulni a '07-ben, minden esetre a champion szint ugyanolyan "nehézségű", mint az URT-ben. De az tetszik hogy lehet szezont nyomni a dokival is, vagy pedjózsival... Az URT-ben csak single race-t lehetett hajtani velük.

    Az esések tényleg nem a legtutibbak. Viszont az URT-ben a fickó elég öregurasan teszi ki a felsőtestét a kanyar belső oldalára. Itt legalább már hasonlít arra, ahogy a doki, vagy stoner kinyújtott nyakkal "benéz" a kanyarba. Jobban odateszik magukat, és látványosabb mozdulatokkal "törik" meg a motor egyenes-tartását. Sztem kicsivel élethűbb, mint az előző részeknél.