#21
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy játszottam az Everquest II-vel 2 hónapot (lvl 36-os paladin), a Guild Wars-al 4.5 hónapot /addikt módon, mert ostoba voltam/ és végül a WoW-hoz is volt szerencsém 28 nap erejéig tavaly nyáron egy kölcsönkapott account révén.
Nálam a GW vitte a pálmát /bár nem igazi MMO/, remek hangulat, mesteri zenék és olyan grafika, hogy csak lestem, de 4 hónap után kifulladt az egész... 3 kimaxolt karakter és már csak a remek társaság miatt jártam fel, végül kiszálltam.
Az Eq2-ben nagyon nehezen találtam meg a helyem, viszont a craft rendszer kiismerése után rájöttem, hogy ez a játék olyan szinten komplex, hogy egyből szerelem lett... túlságosan. Egyik nap egyszerűen felálltam és azt mondtam, hogy elég volt, soha többet nem játszok MMO-val. A mai napig megvan egy soha fel sem használt Eq2 feltöltőkártya.
WoW: Naná, hogy vérbeli RPG-s létemre elkapott szinte azonnal a Blizzard varázsa. Eleinte húztam a szám a grafika miatt, de rájöttem, hogy ez így jó, ahogy van. Ahogy anno a Warcraft 3-at és a Frozen Thronet is képes voltam éjjel 2-ig tolni, úgy ez hatványozottan igaz volt a Blizzard drogjára.
Ez a játék kiváló! Kiváló virtuális heroin.
Már valahol egyszer leírtam... túl jó ahhoz, hogy normális ember leüljön elé játszani. Nem szabad, hogy egy xaros játék körül forogjon az ember gondolatai.
Szóval igen, egyértelmű, hogy ÖSSZESÉGÉBEN a WoW a befutó. De játékélmény szempontjából nekem a GW egy picit többet adott de rövidebb ideig elég csak, az EQ2 pedig a craft rendszerével nyűgözött le.
Őszintén? Én szívem szerint itt is korlátoznám idehaza a WoW-ra fordítható órák számát... talán Kínában van ilyen, nem?
"A WoW az első olyan játék amivel valóra vált az az első hatalmas, változatos multikultúrális online közösség, amiről az Everquest csak álmodni mert."
Ez így ebben a formában nem igaz. Az Everquest 1 volt az első ilyen igazi multikulti MMORPG.