• Rosco
    #4
    Alapvető probléma, maga a cikk is erről beszél: a cégek nem tudják mi az az online marketing. Azt se tudják kit, mennyiért vegyenek fel. Egyet értek Manoival abban, hogy - már ne haragudj - de tök felesleges online marketinges állásra informatikust felvenni (persze, egy asztalost még nagyobb baromság). Az online marketing nem informatika és NEM CSAK marketing. Mondjuk, az az online marketinges aki sohe nem barkácsolt össze saját kezűleg egyetlen HTML kódot sem, az is el mehet a viz alá száradni. :-) De az online marketing komoly szakma: a hirdetésszervezés, kampányelőkészítés és célcsoportmeghatározás, -felkutatás épp úgy bele tartozik, mind a webergonómia és webanalitika. Az a főnök, aki felvett egy asztalost, majd 2 év után leállítja a projektet veszteséggel, mert ugye szarul fog menni, ez tuti. De tudod mi a vicc? Ekkor sem fog rájönni, hogy az asztalossal volt a gond...