Black Mesa: Source
-
Zero 7th #733 Már ne is haragudj, de a Black Mesa mi, ha nem "néhány gyökér ultra-realisztikus textúrapakkja"? Hozzátéve, hogy ezek TÉNYLEG gyökerek, hogy HÉT éve ülnek ezen a remaken, kibaszott lassan haladnak, és nem fogadnak el segítséget senkitől? És kiadják félkészen?
Plusz a Crysist addig nincs sok értelme remakelni, amíg az a technikailag legfejlettebb engine a piacon... Mérföldkő nem lesz, mert már öt éve az, és még megközelíteni sem nagyon tudják.
És a Far Cry miben is jobb a Crysisnál? Mert már sokadszor állítotok ilyesmit, és aztán basztok érvekkel alátámasztani. Far Crynak se füle se farka sztori szempontból. Egyszer csak felrobban a vitorlásunk, ezért bosszúból kiirtjuk a szigetcsoporton található összes szörnyet. Ez szerinted tényleg jobb sztori, mint a Crysisé? Elég fura egy ízlésed van, annyi szent.
Kezdek rájönni, hogy azért találtátok unalmasnak a Crysist, mert fel sem fogtátok, miket tud, leakadtatok a szupermacsó amcsi csodakatonánál. Én a harmadik pályával órákat szórakoztam, és miután végigjátszottam, visszamentem oda balfaszkodni a rombolható tereppel, a fizikával és az AIval. Bezúztam egy katonai táborba robbanóanyaggal megrakott dzsippel. Becsaltam katonákat egy házba, és rájuk döntöttem. Összehordtam a pálya összes robbanóanyagát egy kunyhóba, és a levegőbe repítettem az egészet.
Valahogy sikerült rákoncentrálnotok arra a részére a játéknak, ami a leglényegtelenebb.
Sokszor megkapja azt a kritikát a játék, hogy techdemo. Igen, az, mint ahogy a HL2 is az, meg az összes id software játék. De a technika, amit bemutat, kibaszott durva, és önmagában szórakoztató.
Másik fele, hogy ez szintén ízlés kérdése, de nekem sokkal emészthetőbb a "szuperkatona vagyok, és megmentem a világot", mint a "tudós vagyok, aki úgy viselkedik, mint egy szuperkatona, és megmentem a világot". Kicsit olyan, mint fasz japán anime-beütésű játékok, ahol gyerekek csinálják ugyanezt.