Aion-MMORPG(F2P)
  • Lyan Kyj
    #254
    azért harcról is lehet tudni egyet-s-mást, erről is írtam már.

    Azt ugye nem is kell említenem, h föld-föld, föld-levegő, levegő-levegő küzdelmek is lesznek. A játék fizikát is használ, szal amit a videókban is láthatunk, vagyis a 'repülés-közbe-nekicsapódok-a-sziklának' jelenet is ingame harcból van.

    Ha már fizika: (bár erről is regéltem már)
    Időjárás befolyásoló tényező, főleg távolsági kasztoknak. Esőben a tűzlabda gyengébb, az íjász meg felfelé ugye gyengébbet tud lőni. Repülés közben a koordináció nagyon fontos, lehet trükközni a csapások elkerülésére (hirtelen lebukás, zuhanórepülés, blabla)

    A skillek egymásra épülnek, így lehet kombókat alkotni. (szal van olyan skill, amit csak egy másik előzetes skill használata után nyomhatunk el - ilyet már láttunk máshol is, de itt jön a plusz: A kombókat a csapattársak kombinálni is tudják, így szuperkombókat is létre lehet hozni. Hasonló, mint LotRO-ban, csak itt szélesebb választék, nem annyira kötött (random eséllyel 4 lehetőség)...

    kicsit hosszúra sikeredett, de úgy gondoltom, nem árt, ha újra leírom két félvállról vett mondat közt...
    + úgyse képesek visszaolvasni egyesek:P