Autószerelés
  • Palinko
    #633
    Szia. Ha nem a fejnél tört el, hanem ott lentebb ahogy írtad akkor nem lesz semmi baja használhatod így. Persze lehetne itt elvi kérdésekbe menni, meg mikroszkopikus szinteken kicsit nagyobb károsodást mérni mint normál üzembe, de igazából gondolom nem most akarsz európa kerülő túrára menni és hogy elszaladgálj pár km-ert ide oda nem lesz ott semmi baj. DE MINÉL ELŐBB TETESD RENDBE!

    Több okból is, mert kicsit azért a kipufogó szelepek nem szeretik ezt a megváltozott üzemet, gondolnád, hogy miért mikor könnyebben távozik a gáz, az igaz, de nem erre lett tervezve. Vigyázni kell hová mennek a forró gázok nehogy valami műanyagot megolvasszon ott. Plusz arra számíts, hogy ha megállít a rendőr akkor megbírságolhat és meg fogja hallani az autót...

    Mindegy ha akarod hajthatod egy kicsit, de lehetőleg ne most teszteld mennyi a motor maximális fordulatszáma meg ilyenek :D Szóval csak lazán.

    Én a helyedbe visszahajtanám azt a csavart valahogy és ha nem csepeg örülnék, pléh az a hűtőborda nem olyan egyszerű azt felfúrkálni, jobb ha nem kell hozzányúlni, a hűtőfolyadékot meg leengedhető úgy is, hogy a az alsó vastag gumicsövet leveszed és ki fog az úgy is folyni. Valamelyik tipusnál nincs is ez a leengedő csavar, ezért szokták ezt a cső levételt használni mint univerzális megoldás. Nem tudom talán ferdén lett megfogatva a csavar? De akkor egész behajtás közben nagyon nehezen megy mert kb új menetet fúr magának, szóval azt észre lehet venni, meg attól hogy ferdén hajtották bele még ki szokott jönni nem tudom mitől szorulhatott meg.