banner
GM anyavállalat gyűjtőtopikja
Opel/Vauxhall/Chevrolet/Holden/Cadillac

  • Norby646
    #6212
    Gábor, ezúton is köszönöm a segítséget, na meg hogy mutattad a 2 3000-est, ahogy írtam a facen is, már ez is bőven nagy. :) Igazság szerint úgy voltam vele, hogy elég a 2.6 amennyiben szép állapotban van, szerencsére tényleg nagyon tip top, gondos gazdija volt. 900-ban sikerült megegyezni, az autó állapotát elnézve nem volt pofám a 850-es ajánlathoz, 870-et mondtam, de már mindketten tudtuk, hogy 900 lesz a vége. :) Biztosítást megkötöttem, kb 92000ft lesz éves szinten assistant szolgáltatással együtt. A többit még nem tudom, bár az átírás kb 120000ft lesz, a teljesítmény adó meg 25e környéke.

    Pár kép ide is, ha esetleg érdekel valakit. :D

    Telitank, hadszóljon.


    Kicsit párás volt...






    2003.12. havi, rozsda nincs, motor gyönyörű szépen duruzsol, az automata váltó nagyon finoman váltogat, pontos, nem rángat. Futómű iszonyat kellemes, kellően feszes miközben nagyon jól tompítja a remek minőségű magyar utak keltette ütéseket. Belül halk, a bőr belső nagyon esztétikus, tapintásra egész jó, rosszabbra számítottam, de tény hogy azért nem ugyan olyan mint amilyen anno a mergában volt. Minden esetre nekem nagyon tettszik, és nagyon kényelmesek az ülések, ráadásul faszán lehet állítgatni. ~270km után úgy szálltam ki mintha csak a közértbe mentem volna vele, semmim nem fájt, baromi kényelmes. A motor... Hát felülmúlta az elképzeléseimet, nem gondoltam volna hogy a több mint 1600 kilós kasztnit a 180 pacis motor így megindítja, kegyetlen. :P Megy mint állat, fogyasztásán leesett az állam... kb. 210-220km környékén nulláztam a "mérőt", így főként autópályázás van benne meg Debrecen, illetve a rövid Budapest szakasz, na meg néhány padlózás, 8,7l/100km (hát városban biztos több lesz, de sebaj, majd beírom azt is). Nagyjából 125-130-al jöttünk végig a pályán. Az eladó nagyon korrekt volt, látszott rajta, hogy foglalkozott az autóval, vezérlés cserélve 151e-nél, olajak, szűrők cserélve pár ezer km-el ezelőtt, fékek úgyszintén. Saját szervizkönyvet vezetett, számlákkal, mit mikor miért is hol. Garázsban tartott autó, gyönyörű szép kertes ház mellé.

    Pár negatívum: az ajtó záró pöckök (a műanyag bizbasz ami záráskor lemegy, nyitáskor feljön) lötyög és zörög, zavaró.
    Vezetőoldali ülésfűtés nem megy, majd ránézek, hátha csak a biztosíték (a kis naiv).
    Tolatóradar hol működik, hol meg folyamatosan sípol.
    Néhány belső műanyag kissé kopott, karcos, konkrétan: váltó körüli műanyag keret+váltószoknya, elakadásjelző gomb karcos, világítás kapcsoló enyhén karcos, illetve elöl az ablakemelő gomb körüli keret kopott+bal oldalon a többi gomb mellette kicsit kopott.

    Hát kb. ennyi, minden más rendben van, fényezése gyönyörű, "nyári" 17"-es polír felnik makulátlanok, 169000km van benne. Összességében szívem szerint az autóban aludtam volna, bőven felül múlta az elképzeléseimet, ráadásul ezer éve szemezgettem már ezzel a típussal. :)

    Az említett negatívumokat majd cserélni/javítani szeretném, valamint jó lenne rá majd egy sport kipufogó, remus fain lenne bár árakat nem tudok, más is szóba jöhet majd. Ha dupla lenne a vége az lenne a királyság, de vagy jó fajta vagy marad a gyári, mert sufni szart biztos nem rakok egy ilyen autóra.
    Utoljára szerkesztette: Norby646, 2016.03.06. 10:01:18