banner
GM anyavállalat gyűjtőtopikja
Opel/Vauxhall/Chevrolet/Holden/Cadillac

  • Willi Betz
    #5481
    Ha van kérdésed még akkor kérdezz és segítek,benne vagyok eléggé az Omegákban,nekem is az van. Ja még annyit,hogy lehet venni automatával is,de annál ha nagyot ránt váltásnál azonnal ott kell hagyni,vagy reccsenéssel jelzi a váltást. Kézi váltó az örök darab,kinyomócsapágy szokott annál elfáradni,azon kívül más nem nagyon. A 2.0 16V-nél a folytószelep tengelye ki tud kopni és ilyenkor ingadozik az alapjárat,alapjárati motor is el tud koszolódni,meg ha el kezd dadogni és lefulladni a motor akkor valószínű a vezérműtengelyjeladó ment tönkre,esetleg a gyertyakábelek rosszak,bár akkor nem megy az összes henger. Rozsdásodási pontok: ajtók alja,hátsó sárvédőív,kombinál csomagtérajtó ablaktörlő alatt és a rendszám fölött a zárnál. Egyébként meg ha minden oké vele akkor egy nagy és kényelmes társ lesz az utak alatt.