#45
"Na most én mindég azt mondom, hogy a sikerönket nem az ellenfél sikertelenségre kell alapozzuk, hanem a saját képességeinkre. Ha a Novell a Microsoft esetleges bukásában látja a haladást akkor sajnálom őket, én inkább arra mennék, hogy az ellenfél jobb legyen mint akármikor, de én még jobb legyek tőlle. "
Egyetértek, de ha a M$-nek bejött ez a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" üzletpolitika, akkor őket miért nem fikázod ezért?
Ja mert közben a médiaprodukciókon meg úgy tettek mintha nem is így lenne?
A M$ általában egy kanyi szót nem ejt az ellenfeleiről (legfeljebb csak a belső papírokban), ez szerintem nem valami pozítív image való törekvésből fakad. Sokkal inkább a versenytársak inyorálásából, és a valós helyzet eltitkolásából.
Ha valóban pozitív képet akarnának nem mennének bele egy csomó kilátástalan perpatvarba! Leszarják hogy ki mit gondol róluk! A negatív reklám is reklám.