#34918
A felület változása valós időben nagyon sok lehetőséget ad, hiányoltam ezt Arma 3-ban, de a motor korlátozta és az előre betöltött állandó vizes textúra vagy pocsoja megjelenítéssel ki is merült. Eddig a havas vagy az öszi élmény külön sziget formájában valósulhatott meg, most már ez menet közben megoldható.
ez meg a terep rendezése:
Az Arma sosem lesz farcry vagy cod szinten, de fordítva is igaz. Rengeteg olyan dolog van az Armában amit a mai napig más játék nem tud.
Ballisztika, szél, időjárás, a távolságok, küldetés szerkesztés stb. A moddolhatóság ami félig nyitott rendszerben úgy megoldva hogy a rengeteg integrációtól a játék ne omoljon össze. Akár RTS, Sci-fi vagy kalóz modot is megvalósítva. Ezen kivül külső hardverek (arduinon vagy Pi keresztül) összekapcsolása legyen az egy iránytű vagy műszerfal.
Sosem a vizuális élmény volt ebben a játékban a cél, viszont ez is egyre jobb lesz. A fű és a beton kerítés már nem táblaként döl le.
A járműbe bele teleportálás is a múlté, és az animációt nem kell megvárni míg lejátsza. Az analóg fokozat is rengeteg lehetőséget ad hozzá az irányításhoz. Utoljára szerkesztette: Icebird, 2022.05.25. 22:29:10