• Macccy
    Na egy kis frissítés ide, azoknak akik nem járnak az 'XBOX360' topicba ...

Állat Easter Egg rakásra bukkantam, talán a legjobbakra, amiket valaha láttam! (kivéve a Rage féle Quake és Wolf3D ami felülmúlhatatlan)

Szóval a PC -s Alan Wake -ben van ugye ez a 3db QR kód, ami jópofa, főleg ami a Max Payne hivatkozást illeti, de az XBOX verzió még ennél is jobb dolgokat tartogatott! Abban még Microsoft Tag kódok voltak a falakon, szintén három féle! Ezeket az MS saját ingyenes kód olvasó szoftverével lehetett lefordítani, a promócióhoz viszont betársult a Verizon is a mobil szólgáltatással. Az első kód egy mobilos oldalra ugrott, ahol generált minden játékosnak egy újabb XBOX Live kódot amit ha Redeem -elt, akkor adott egy exkluzív (?) Alan Wake dasboard theme -et. Nem rossz, de az igazi csemege a másik két Tag alatt volt! Azok ugyanis egy-egy vezetékes (US) telefonszámot rejtettek és ha felhívta őket valaki, akkor Dr. Hartman (a szanatórium vezetője) és Alan Wake saját üzenetrögzítőjét kapcsolták!!

Ezek Alan üzenetrögzítőjén voltak (US. 1-857-239-7600) és az üzeneteket Alice hagyta:

"Hello. You've reached the Verizon wireless voice mailbox of Alan Wake.

-First Message- Hey Alan it's me, I guess you're working. Listen I just wanted to say I'm gonna be a little late today, they messed up the order and I can't leave until I get it. Love you.

-Next Message- Alan I know this publicity tour is important, but I have no idea where you are and I've been waiting here for an hour. You could at least call me if you can't make it, just let me know. It can't be too much to ask, It's ok I gave the tickets to Danny so they didn't go to waste. But just, just don't pull this on me ok? Call me.

-Next Message- Alan Listen! It's 4 a.m. and you were supposed to be home by midnight, I think we really need to take that break we've been talking about because this is just getting out of hand. I know the writing isn't...-look, I know your not fooling around with someone else it's not about that, but we need to do something about this because I can't...just..Alan will you just work with me on this, even just a little. Please?

-End of Messages-"

Ez pedig Dr. Emile Hartman üzenetrögzítője (US. 1-857-239-7601):

"Hello. You have reached Dr. Emil Hartman. I regret that I can not take your call at this moment. If you are a reported calling about The Creator's Dilema, please note that I will be glad to talk to you but interview requests should go through my office. If you are an artist facing creative challenges please leave your name and contact information. My clinic here at Cauldron lake Lodge specializes in helping creator's overcome the obstacles that stand between them and their true potential, and we are at your disposale. We will help you unlock your true potential and face whatever demons are keeping you from acheiving your deepest and greatest dreams. Have a fantastic ......"

Az üzenet második fele kissé zajos kezd lenni, suttogást és zajokat lehet hallani. Lehet hallani egy torzított szót a végén, de érthetetlen a hangos puffanás miatt. Cool ...

A Verizon -os oldal

Dr. Hartman üzenetrögzítője
    (a kettő Max Payne kéziratlappal, amit a játék második fejezetében találsz)

Van még sok más, amit megtalálhattok az ALAN WAKE wikia oldalán. Jó olvasgatást!