• Sephi
    #1247
    Na hat... 8 es fel ora kellet, hogy vegig vigyem. Erdekes volt latni vegulis mi lett ebbol a jatekbol igy az evek soran, meg 2007-ben ennel sokkal igzalmasabbnak tunt.

    Pro:

    Eszmeletlen hangulat. Ekkora para az osszes Silent Hill-ben egyut nem volt. A sotetseg erkezese es a gyakori spontan jelenetek teljesen meg tudtak ijeszteni.

    Szep helyszinek. Akarmenyire is ismetlodik minden, megis nehol sikerult stabil konyezetet kiepiteni ami elvezetes is volt.

    Remek effektek. Sok helyen nagyon jok voltak az efektek.


    Kontra:

    A jatek 80% egy kibaszott monoton es felemletes erdoben toltjuk, mar mar kivurol fujtam mikor fognak megtamadni.

    A csatak valami elkepesztoen bugyutak. Az elejen meg izgalmasak de azutan mert pontosan tudod a harom fajta mob kozul melyiket hogy old meg. (ide nem szamoltam a tagyakat es a madarakat).

    A sztori annyira gyenge volt, hogy tobszor elrohogtem magam, a voice over kozepes es a szoveg is.

    Semmi kihivas, ha neagyisten meghalsz akkor par meterre viszabb respawn. Konkretan 3x haltam meg a jatekban, 1x azert mert leestem az utrol.

    A vezetesrol inkabb nem irok. Az felhaborito.


    Vegszo:

    Tehat szamomra sajnos egy nagy csalodas ez a jatek (pedig hanyszor nem altam sorba azert, hogy kiprobaljam az akkoriban aktualis verziot), teljesen roszz izt hagyott a szamba es szerintem soha nem fogom ujra elobenni.

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!


    Az biztos, hogy a masodik reszet nem megjelenes napjan fogom megvenni. Marmint 2020-ban ha addig talan kijon :D