A fenti ábrán egy négy tömegű impulzushajtóművet ábrázoltam.A két gömb egyértelmű, de a kis kör az alsó gömb mellett...
Nos az jelzi a másik két tömeget, csak szemből.(igazából nem keresztezik egymást a pályáik.)Ez viszont egy jármű meghajtásánál felveti ugyanazt a problémát,melyet a helikopter légcsavarja.
Ellen kell tartani neki.Egy földi járműnél ez nem probléma de a levegőben....
Ennek kiküszöbölése végett született meg az alsó elképzelésem,ami két,egymással ellentétes irányban forgó hajtóművet ábrázol.
Így már stabil.
Ha ezt a szerkezetet beépítenénk egy 3D-ben forgatható állványzattal egy reülőgépbe, akkor a szóban forgó repülőnek a manőverezésiképessége felülmúlná bármelyik helikopterét,sebessége pedig vetekedne a legkorszerűbb vadászgépekével, és mivel működéséhez nincs közvetlenül szükség o2-re ezért képes lenne elhagyni a Föld légterét.
Meghajtásához villanymotor lenne a legalkalmasabb egy jókora fordulatszámnövelő fogaskerékáttétellel.
A villamos energiát pedig már szinte akárhogy termelhetjük neki.
Erre a célra a legalkalmasabb megoldás a mágnesmotor lenne,bár ennek létezésében és működőképességében én kételkedem.Valamelyik szabadenergiás weboldalon olvastam róla.