• BaLeeX
    #104
    Új autóra is rákölti a gatyáját ugyanúgy...
    Ha hitelre veszi akkor ott a plusz casco, havonta a törlesztés, évente a töresztőrészlet emelekdése, és nemrég volt a totalcaron egy cikk hogy mi van akkor, ha nem márkaszervízbe viszed kötelező szervízekre. 10-ből 8x ugrik a garancia. Nem végletlenük. Az autókereskedőknek meg főleg az autógyáraknak legnagyobb bevételük az alkatrészértékesítésből van. És nem véletlen, hogy ugrik a garancia ha nem náluk csináltatok a kötelezőket, pont azért van ez így, mert alaposan megszedik magukat a kötelező szervízeken is.

    De ilyen 50 meg 100 ezres szervízek simán elérhetik vagy túlhaladhatják a 100 ezret is. Na meg törjél össze valamit az új autódon...
    Egy lámbabúra 50-60 ezernél kezdődik, míg egy 10 éves kocsinál a bontóból vadászol hozzá egyet egy ezresért.
    Ha meg belemennek a kocsiba hiába nem olyan vészes a törés, pillanat alatt letotálkározzák, mert nem éri meg megjavíttatni.
    Ismerősünk új opeljába csúsztak bele hátulról és pont ő mondta, hogy a régi autóján is hasonló sérülést csináltak meg 1-200 ezerből az új 3millás kocsiját meg totálkárra írták, mert nem érte volna meg megcsináltatni...