• gunji
    #37017
    Nem is a fejlesztőket szólnám meg, inkább a vezetőséget/menedzsmentet. Az ő saruk ill felelősségük, hogy mennyire várják el és biztosítják az erőforrásokat a dokumentáláshoz, s hogy mennyire engedik foltozni a kódot, mikor döntenének úgy, hogy inkább újra kellene írni egy-egy modult, s végső soron szerintük mikor lesz felesleges már a játékra erőforrást pazarolni. Meg szvsz nagyrészt a fluktuációért is ők a sárosak, inkább hallottunk leépítésekről és átvezénylésekről, mint önkéntes kilépésekről.
    Szerintem amúgy nagyjából az ikoniai háború végén el kellett volna engedni a STO-t , vagy amikor nekiálltak foltozni a grafikus engine-t. S onnantól nekiállni egy STO2-nek. Csak ehhez valami hosszabbtávú (egy-két évnél több) terv kellene, mert így csak annyi látszik, amíg van bizonyos szintű bevétel, addig elvegetálgatunk.