Új fejlesztőktől
-
#486
Az első kritikám a történetvezetéssel:
Alacsony szintű csapattal kezdünk, de a történet mindennek tűnik, csak alacsony szintűnek nem. Túl bombasztikus. Illithid hajó, Avernus, drow-k, Mélysötét - mindez az első pár szinten. Faerun eléggé varázslatos világ ahhoz, hogy ne kelljen első szinten 10+ szintre tervezett dolgokat bemutatni. Mi marad későbbre? Miért nem lehet a hétköznapival kezdeni? Ha a hétköznapi dolgokat későbbre hagyjuk, akkor azok már nem lesznek érdekesek, nem lesz kihívás vagy logikátlan lesz, hogy a BG-i tolvajok erősebbek, mint a Mélysötéti drowk pl... játékvezetési okokból.
Az alap BG ehhez képest Candlekeepben kezdődött, kis helyi problémák (koboldok a bányában, banditák az erdőben) indították a játék első felét. Nem kellettek interdimenzionális szörnyetegek, vörös sárkányok meg démonok a pokolból, meg Mélysötét (ide a második játék vitt le minket először, 10. szint felett) egy ELSŐ szintű csapatnak. Nem is volt sárkány egyáltalán az első részben, még bemutatóban sem. Nem való egy alacsonyszintű csapatnak.
Utoljára szerkesztette: lwb, 2020.10.12. 08:18:06