Anime stílusú 2D-s verekedős game
  • Massato
    #275
    Hmmm, ha még olvasgat erre valaki, egy kis tutorialt nyomatok az FRC terén, addig énse advaced-olok :)
    Csak-úgy amire rájöttem eddig...
    Először is ha nem tettétek és érdekel mégis a dolog:
    http://csx.jp/~mugi_531/html/anji.html
    oldalt böngésszétek (illetve inkább letöltésvezérlővel jobb katt, minden letöltése, és az avik kiválasztása és letöltése... minden karira megvan XX de f@sza #Reloadhoz is)
    Nos azért javallom, mert nemcsak a kombókezdéseket mutogatja, de az adott move-ok FRC pontjait is!, azaz ha bepausélod, lelassítod láthatod hogy mi az utolsó move animáció amikor pont be kell ütni a 3gombot.
    Azért is jó, mert néhány FRC igen szigorú (1 frame-nyi időeltolódást sem enged!!!) és itt jól látszik mit mikor kellene FRC-zn ha (úgy mint én) nem látjátok hol is villan az animációban a dolog :( (pl.: Anji OD-je ilyen szigorúbb fajta)
    Ha ez megvan akkor nézzétek erőssen meglátjátok-e azt az adott animációt harc közben is :) mert néha alig-alig lehet kivenni őket :(
    Ha ez is OK akkor már csak pont akkor kell beütni mikor az adott animáció játszódik (nos ez a baj, ugyanis nem akkor kell reagálni rá, ha meglátod, hanem úgy hogy épp akkor nyomódjon be amikor az anim játszódik!!! nehéz nagyon, de a kedvenc karival azért rutinból is lehet nyomatni gyakorlással) Ezt az is nehezíti hogy harc közben nehéz megállni nagyon, hogy ne nyomd ezerrel a gombokat, hanem pont időre, grrr nehéééz. Ezért lassan azt kell mondjam, nem csodálom, hogy jobbkezeseknek is olyan kontrollerek vannak amiknél bal kéz a jopystick... sokkal nagyobb ügyesség kell a támadógombok kezeléséhez mint a joystickhoz (!) ezt régebben nem gondoltam volna...
    Nos úgyhogy az a kék villanás édeskevés a trainingben sztem, ilyen 1 frame pontos FRC-kre, de néha azért elegendő iylen pl Robo-KY 5HS-e, ami azért nagyjából nekem megyeket mostmár (5-6 frame pontos lehet ez sztem) :)
    Ilyen könnyebbek még: Testament, Anji cuccai is (kiv. néhányat...) stb.
    A többség azért kivitelezhető.
    További gond az ha gyorsan kell az FRC-t a támadógomb után nyomni (ha 1gombhoz rendeled a 3 támadást), ugyanis ha nem vagy gyors és rajtahagyod a mancsod (mondjuk a P-n) akkor 3 helyett csak két gombot vesz be a gép... ilyenek Pl:Anji 6K, Robo-Ky 5HS, Johnny:623S és 623S+S FRC-i is stb (Jonhnny ugrását gyakorlatilag nekem csak úgy sikerült beütni, hogy a 4támadáshoz rendelt gombot nyomtam, és ugye kiesett az egyik amit rajtahagytam a gombon, lassúságomból kifolyólag, így 3-at vett be végül :))
    De ki mondta hogy eccerű játék? Egyébként az, csak ugye a fanatikus japán árkádos játékosoknak kellett valami kihívás :), úgyhogy a profi játékhoz nehezítettek kicsit... Mi lesz itt Accent Core terén...
    De FRC nélkül is nagyon tuti a game, vagy nem? Szóval ezek a dolgok ilyen árkád bolondoknak való, mint amilyen lettem én is mostanában.
    Valamint a már említett "Negative Edge" hatással is lehet emelni a színvonalt...
    Az mondjuk még hozzá tartozik, hogy kontrolleren azért jóval könnyebb ezeket pontosan bevinni mint billentyűn, billt nem arra tervezték, hogy püföld mint majmot...
    Komolyan mondom, ha ebből a játékból mester lesz valaki, nem kell sok, hogy valóságban is harcművész mester lehessen, amilyen pontosság, önuralom stb. kell itt-ott :D
    Remélem valamit segített a dolog...Csaó!