• Alexease
    #760
    Bar lehet hogy mar irtam, meg lehet hogy mar keso, de a kerek-csuszas hangokralenne egy "otlet";)

    Eddig minden jatekban - elvileg, szinte - ugy mukodott a kerek-csuszas hang, hogy ha csuszik, akkor "lejatsza" azt az egy hangot, esetleg csatornakra bontva.

    De lenne egy jobb:)) Eddig csak egy jatekban lattam (vagyis halottam:)), hogy ugy oldottak meg (elvileg, vagy csak ugy szeretnem:D), hogy csak egy hang van, de kerekenkent, csatornara bontva (jobb-ball, elol-hatul), es a csuszas milyensegetol fuggoen altoztatja a program a hangeroseget, hangmagassagat, mod-jat stb. Pl. elore csuszas, oldalra csuszas, kiporges, persze eroktol, sebessegtol fuggoen, kerekenkent szamolva. Eleg komoly hangefektet tud igy nyomni a program, mar egy egyszerubb kanyarban is.

    Nem beszelve az informacio tartalmarol!!!!!