#65
Persze, azert nem art ha meg jo is nez ki, foleg efektekben ami hozzajarul a "szimulator" erzeshez, de eloszor korrekt fizika/szimulacio legyen:))) Itt korrekt fizika van, az biztos:))
Bar eddig a gepek nem igazan birtak, de ahogy fejlodnek a dolgok, egyre jobb lesz. Ha sikerul ezzel jobban befutniuk - bar az Insane es a ket SL is tobb elismerest, dijat gyujtott be!! - akkor hirtelen nehez lesz egy masik csapatnak hasonlo fizikai dogot osszetakolniuk:))
[www.invictus.hu]
"Legutóbbi frissítéseink egyike a valós 3D-s fizikai engine. 2001 Januárjában kezdtük el fejleszteni, és úgy véljük a videójátékban valaha alkalmazott legpontosabb karosszéria-, futómû- és motorszimuláció képességével ruháztuk fel engine-ünket. Mivel minden jármûvünk egyedi paraméterekkel ellátott, különálló fizikai testekbõl épül fel, játékainkban a következõ képességeket használhatjuk ki:
- Teljes testdeformáció, "lifegõ" ajtók és más alkatrészek
- Az idõ folyamán vagy nagy ütküzésektõl széthulló jármûvek
- Belsõ motorsérülés pontos szimulációja
- 50-nél több külön alkatrészbõl felépülõ jármûvek
- Autófestés és átalakítás matricák és egyéb eszközök segítségével
- Valós idejû és "játék közbeni" tuning, javítás és szerelés
- 2, 4-16 kerekû jármûvek élethû szimulációja
- Pontos levegõ- és folyadékszimuláció
- Elsõ-, hátsó- és összkerékhajtású jármûvek szimulációja
- Paraméterezhetõ felületszimuláció Off-road és épített út körülményekhez
- Valós mûködésen alapuló, újszerû alkalmazású Dyno 2000 szimuláció"