#273
Pl.: a fustot, port mar irtam, hogy en jelenleg az SL-bol megismert megoldast talalom manapsag a legjobbnak az autos jatekok kozott! Ezzel nincs gon, valszeg ugy maradt vagy jobb lett;)
De pl. a kerekcsikorgasra, csuszasra is lenne otletem (bar nem sajat). Altalaban, vagyis mindenhol ugy hasznaljak, hogy van egy csuszas hang (esetleg tobb az aszfaltra, foldre, vizre stb.) es ha azon a talajon csuszik az auto, azt a "vegtelenitett" WAV-ot jatszak le.
Annyit lehetne trukkozni a dolgon, hogy jobb, elethubb, "hangulatosabb" legyen - bar engine fuggo - hogy a csuszashangot (az eppen megszolalot: fold, sar, aszfalt, homok stb.) modulalni, pitch-elni, valtoztatni csuszas kozben, de persze nem veletlen szeruen, vagy valami kamu megoldassal, hanem fuggove tenni az auto/kerek sebessegtol, a kerek bedolesetol, es a gumik csuszasi iranyatol.
Lehet, hogy lefoglal egy kis eroforast, de szerintem mint szimulacios erzest novelo dolog megerne, mert sokkal jobb, korrektebb visszajalzest kapnank csuszas kozben is. Nem mindegy hogy teli gumival csuszik az auto, vagy alaszedve, vagy az elen stb.:)
THX!