• yellowcab
    #279
    leragadok a konkrét példátoknál,a kovács
    ahhoz hogy kovács legyen valaki fel kell építenie mind a tudást,mind az anyagi hátteret
    tanulás,gyakorlat,ház,üllő,kályha,víz stb-stb(ezek a valós életben is így működtek)
    mikor ezekkel megvagy jönnek a kitalát világ jellemzői:ilyen +,olyan varázslat stb
    de ezt nem csak a kovácsra lebontva,hanem minden másra
    számomra az lenne egy teljes játék,ha nem kéne elkezdeni öldökölni,hanem felderítenéd a lehetőségeket,és ami tetszik hozzáfogsz
    ill. egy "kiöregedett harcos",aki tisztában van azzal,hogyan kell megmunkálni egy kard markolatát,milyen súlyozásokkal legyen ellátva, lényegesen jobb kardot tudna készíteni,mivel ő volt az aki a fegyvert és a páncélzatot használta a csatákban,ő tudja előnyeit és hátrányait
    esetlegesen ötleteit továbbadhatja skillpontért cserébe
    de az soha nem tűnt valószerűnek egy játékban sem,hogy jáccottam 2 órát és craftingelhetek(nem mintha csinálnám)
    Még akkor sem,ha előtte bármilyen quest teljesítése kell
    Na mind1
    Most lusta vagyok sanos tovább fejtegetni
    Talán tiszta mire gondolok,talán nem...