#279
leragadok a konkrét példátoknál,a kovács
ahhoz hogy kovács legyen valaki fel kell építenie mind a tudást,mind az anyagi hátteret
tanulás,gyakorlat,ház,üllő,kályha,víz stb-stb(ezek a valós életben is így működtek)
mikor ezekkel megvagy jönnek a kitalát világ jellemzői:ilyen +,olyan varázslat stb
de ezt nem csak a kovácsra lebontva,hanem minden másra
számomra az lenne egy teljes játék,ha nem kéne elkezdeni öldökölni,hanem felderítenéd a lehetőségeket,és ami tetszik hozzáfogsz
ill. egy "kiöregedett harcos",aki tisztában van azzal,hogyan kell megmunkálni egy kard markolatát,milyen súlyozásokkal legyen ellátva, lényegesen jobb kardot tudna készíteni,mivel ő volt az aki a fegyvert és a páncélzatot használta a csatákban,ő tudja előnyeit és hátrányait
esetlegesen ötleteit továbbadhatja skillpontért cserébe
de az soha nem tűnt valószerűnek egy játékban sem,hogy jáccottam 2 órát és craftingelhetek(nem mintha csinálnám)
Még akkor sem,ha előtte bármilyen quest teljesítése kell
Na mind1
Most lusta vagyok sanos tovább fejtegetni
Talán tiszta mire gondolok,talán nem...