10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • repvez
    Szüli
    #93615
    igen nem tisztán a mienk a C17 és a A400M se, csak arra akartam utalni, hogy pár éve az Ancsák és a C17 elég volt a HM szügségleteire
    DE most és a közeljövöbe, meg már a plusz utasgépekkel és a teherszállito kapacitás mellé még bérelni is akar.
    Mi változoptt, hogy ennyi szállitási kapacitás kell, mind személyzeti mind tárgyi?
    Az L39NG meg várható volt, miután megvették a gyárat csak idő kérdése, hogy bejelentsék, hogy réskitöltésnek a légcsavaros és a gripen közé egy sugaras trénert veszünk.
    A tegnapi Kecsoi látogatás is gondolom ennek az előszele, hogy megnézzék a müszakiak és a felmerülö kérdéseket esetleg tisztázzák.

    Amugy visszatérve a KC390re egyrészről jó, mert igy valóban függetlenül tudunk a saját igényeinre repülni, másrészt mi leszünk az egyetlen a környéken akik saját maguk oldják meg a légi után töltés gyakorlásokat a gripenekre.

    A rossz amit már irtam, hogy nem kiforrott tipus és a légi utántankolás kéréses a boeing nélkül.

    Amugy talán pont ez lehet az egyik célja is , hoyg olyan gépeket beszerezni amiket mi is ugyan ugy bérbe tudunk addni másoknak, amiből bevételünk származik.
    Mert attól, hogy nem lesznek szállitás feladatok a gépeket és a pilotákat reptetni kell a jártasság fenntartása miatt, ami meg költség .