bannerrbr.jpg


Mielőtt kérdezel - használd jobb felül a Keresőt.
  • steweee
    #19982
    úgy látom sikerült felpezsdítenem a topic életét. mekkora öröm. talán akik "mosolyogva" válaszoltak rájöttek, hogy nem felvágásból írom. hanem mert a valódi vezetés okozta örömet keresném vmelyik szimulátorjátékban, amolyan citrompótlóként. ami nem jött össze, pedig a tyúbos videókon olyan jónak tűnik, és biztosan van is rá mód hogy úgy lehessen játszani.

    a kormányt 2 éve karácsonyra kaptam, így nem volt választási lehetőségem. és most volt alkalmam nekiállni kipróbálni mert már a saját házamba visszaköltözhettem, ahol van bőven helye mindennek, a pesti albérletben nem volt.

    kézenfekvőnek tűnt hogy nem egy NFS vagy hasolnó játék alkalmas erre a célra, hanem az általam ismert RBR és GTL, rFactor. alapból csalódás volt, hogy sajnos a normál (nem GT) változaton csak pillangóváltó van, és nincs külön váltókar, de főleg az hogy a gamepados gombok is spórolós módon - ki tudja miért - rátették. gyanítom egy kormányt autós játékhoz akar vki használni, és nem egy price of persiához, akkor meg már értelmesebben is elhelyezhették volna a gombokat, mert teljesen idétlen a kormány fogása emiatt.

    na ezen túltéve magam azért nekiálltam kipróbálni, és ennek a lemeze került elsőnek a kezembe. első nekifutásra semmi, és sajnos utána sem, pedig próbáltam beállítgatni a kormány értékeit a GTL topicjában hivatkozott linken lévő fórumban leírtak alapján.

    picit javult a helyzet, de ugyanúgy csúszkált a kocsi mintha jégen pirulettezne 60-al. furcsa volt, hogy a pedálok érzékenységét felére levettem, de a gázadás még mindig oylan volt, mintha padlóznék, és persze hogy akkor kipörög a kerék és csúszik a kocsi.

    a borulás meg katasztrofálisan nem modellezett. azért ugye ahhoz vezetési tudás sem kell hogy rájöjjek, vagy a kormánnyal van fizikailag baj, vagy a programmal, vagy a beállításokkal, vagy velem. kizárásos alapon úgy gondoltam, hogy a beállításokkal lehet, ezért írtam ide. megelőzendő a hozzátok hasonló emberek remek észrevételeit hozzátettem azt, ami igaz, hogy kiváló sofőr vagyok. és vártam hogy vki adjon tanácsot vagy vmi config fájlt ami jó ehhez a kormányhoz.

    off, de akkor már hozzáteszem, hogy a NAV Bűnügyi Főigazgatóságának hivatásos állományú tagja vagyok, korábban évekig nyomozó, de pár éve áttettek a Jogi Igazgatási Osztályra, mert csak néhány ember van az egész hivatalban, akikre biztonsággal rá lehetett bízni a vezetési feladatokat. nekem kellett az ügyészségi futárszolgálati feladatokat ellátni - nevetséges módon főhadnagyként - illetve az állami szervek között történő titkos ügyiratok szállítását vagy egyéb csomagok elszállítását. ezért nem is akartak hazaengedni, mert csak páran vagyunk állományban elég képzett sofőrök akik budapest ill. az ország területén ezt biztonsággal végrehajtják.

    na a kis monológiát befejezve, de már csakazértis korábban ladával rallyztam, ami ugye nem egy csúcskategória, de azért az autó fizikáját elsajátítja vele az ember. országúton meg pályán már olyanokat megcsináltam amit normális ember egészen biztosan nem. nem vagyok rá büszke, de így utólag mindegy, balesetet sose okoztam és már megváltoztam, nem kenem orrba szájba esőben jégen.

    aki vérbeli sofőr az megértette amit írtam, és nem fikázós szövegekkel kápráztatta el a hasonszőrű topicozókat. javaslom, aki mazsolka az maradjon is a monitor előtt és fusson jobb köridőket mindenkinél mert az csudabiztonságos. én meg átjelentkeztem itthon a járőrszolgálathoz, és lesz még részem nagyon cobrás autósüldözésekben szép villogós autókkal ahol a producer a NAV, a rendező az élet, a főszereplő meg én és a gyanúsított.