
WikiRedditGun Guide Sailing GuidesHomepageGun Guide 2.0Térkép
HOLLAND oldalon PVP szerveren vannak a magyar játékosok. A klán pedig a KURUC névre hallgat.
Discord link: https://discord.gg/96xkpq8egZ
-
cain #417 megmondom őszintén, én már a cancelt vártam.
kérdéseim: erőműigény, és hogy ezért mit kapunk cserébe a marketingdumán kívül, ingerküszöb, amin elindul és elmászik a játék játszható sebességgel. grafika-teljesítmény skálázhatósága, gyorsgombokkal, stb.
mi az a konfiguráció, ami a készítők szerint minimálisan szüskéges a játék futtatásához, mi az, ami alatt a teszterek szerint nem érdemes próbálkozni, mi a minimális konfig, amin a legdurvább beállításokon is zökkenőmentesen fut a játék, amikor 1, 6, 12, 24, 40 hajó van a képernyőn, nyugalomban, és harcban?
küldetés-xp, vagy grind-xp alapú a játék (azaz pl. pre-cu swg vs. eq2)? az tudom, hogy milyen volt, a kérdés az, jelenleg milyen? van valamilyen korlát a fejlődésekkel kapcsolatban, pl. a választott nemzet előnyben részesít/megtilt valamit a polgárainak, ami miatt ők jobban fejlődnek/nem választhatják azt a skillt? van-e lehetőség egy másik nemzethez való átállásra (ne szépítsük, árulásról van szó), és ha igen, ez milyen következményekkel jár?
milyen a community ingame és irl összetétele, szabályozva van-e ez valahogyan? hogy mire is gondolok: nem biztos, hogy szeretnék egy olyan játékkal játszani, ahol az karakterek 98%ban angol kalózt alakítanak. mennyire önállóak a játékban szereplő nemzetek? úgyértem, vannak-e kisebb-nagyobb események a játékosok által művelteken kívül? az előző játékosösszetételt feltételezve ugyanis idő kérdése csupán (a készítők által feltételezettnél mindenképpen jelentősen rövidebb idő), hogy a 98%nyi angol kalóz elfoglalja az összes nem-angol települést, és amennyiben ezt a játék nem kompenzálja, és foglalgat vissza kikötőket, akkor meghalt a játék.
milyen pvp-t terveznek a játékba? mi számít pvp területnek, és mi nem?