• Carlos
    #40
    Mindjárt a játék elején feltűnik majd a részletesebb karakterkészítés. Több képesség fejlődési ágon haladhatunk tovább. A hősünk csodaerejét korlátozottan használhatjuk, de ha sikerül aktiválni, iszonyatos pusztítást visz végbe az ellenség soraiban. DirectX9 grafikus effektek kápráztatnak el: például hó tetején megcsillanó fény és a teljesen újraírt mágikus tűzijáték rendszer. Sűrűbb aljnövényzet és több fa integet majd. Tűzelementállal összebarátkozhatunk és követőnkké tehetjük. Ha erős mágikus tulajdonságú tárgyat etetünk meg vele, akkor sokkal erősebb lesz. A teherhordó szamarat - kinek neve: SZKORPION - elküldték a Shaolin templomba továbbképzésre. Mikor visszatér, bámulatos harci technikákkal járul majd hozzá küldetésünk sikeréhez (Erőteljes, mély basszus dörren ránk a sötétből: "SZKORPION WINSZ!"). Az ellenfelek új agyat kaptak. Most már csapattaktikáznak és legveszélyesebb kalandozónkat akarják majd először kiirtani.

    A készítők rájöttek, hogy az Armed & Dangerous kreativitásban megelőzte korát, így ők is szeretnék a terep átalakítását kezünkbe adni. Képesek leszünk épületeket romba dönteni és kisebb területeket elárasztani, valamint a terep kihasználásával kiirtani nagyobb szörnyseregek jó részét. Az új pályakészítő lehetővé teszi azt a jelenetet például, mikor két egymásnak ugró sereg közé szorulunk és nézhetjük, ahogy ellenfeleink egymást mészárolják körülöttünk. A sztori ezúttal káoszban fuldokló, széjjelszaggatott Arannáról mesél, ahol a nagyravágyó Valdis Hadúr tör hatalomra és igájába tereli a szabad népeket. Meg kell állítanod a fickót rengeteg érdekes küldetésen keresztül.

    Hardwired Power