• b-type
    #1319
    A Yamaha is nagyon gyors volt az egyenesben, tavaly még lehetett látni Stoner-t kibújni a plexi mögül ha nem akart előzni, idén meg kapaszkodnia kellett az egyenesben is a Yamaha-hoz.
    Rossi Yamaha-ja jobb volt mint Dovi' Honda-ja, és Toseland Yamaha-ja, kb. Pedrosa idei Honda-jával volt egy szinten.

    Az a helyzet hgoy Stoner gyors kölök, gyors a kanyarokban is, motorépítésből eredően van aki jobban beteheti a kanyarba a gépet és van aki nem, de Stoner jó mindenhol.
    Nem hinném hogy ő lenne a legjobb motoros a mezőnyben, de jelenleg ő az egyik legjobb.
    ..és van itt még egy dolog, sztem fontos.
    Rossi kikardozta magának a Bridgestone-t, ami egyértelmű hátrányba hozta volna a csapattársait.
    A felállás az lenne, hogy Rossi megy a VB címért, mint potenciális bajnokesélyes, fenomén meg ilyenek. Lorenzo és a Toseland pedig beletanulnak a királyba idén.
    Ez helyett egyenlőre, egy futam képe alapján,az a helyzet hogy Rossi nem volt elég meggyőző, míg Lorenzo és Toseland igen.
    Azaz Rossi-nak a következő 1-2 futamon meg kell győznie a Yamaha-t hogy ő képes harcolni a VB-ért, míg Lorenzo és Toseland kevésbé.
    Mert a Yamaha ne mfog két irányban fejleszteni, vagy a Bridge'-hez igazítja a fejlesztést, vagy a Michelin-hez.
    Ha még is megpróbálja mindkettőre akkor esélye sem lesz a Ducati ellen, akinek teljesen tiszta a terep.
    Szal most egyátalán nem úgy nézett ki, hogy a Yamaha-nak be kellene áldoznia Toseland-t és Lorenzo-t.
    Rossi nagy név ahoz hogy 1-2 futam alapján bekapálja a Yamaha, de azért nyoma sincs a Rossi féle mentális erőnek amit általában mindig rányomott a mezőnyre.
    Jelenleg feszülnie kell.