Divine Divinity demo
  • ollie
    #181
    na van egy rohadt idegesíatő dolog ebben a játékban, ami nem tetszik (de nagyon nem). soxor úgy ad vaklamilyen feladatot (amiből persze kismillió van), hogy nem ad semmilyen pontosabb infot. Így nem lehet tudni, hogy a megoldást a közelben keressem, vagy pedig lehet, hogy csak 10-20 óra játékidő után bukkanok rá. Pl: a temetőben van egy templom amiben egy ex-király szellem van. Na most semmui info nincs merre induljak, sem arról, hogy ez egy hosszabb távú quest vagy pedig hamar meg lehet találni a megholdást. SUX! elegem van már az ilyen típusú feladatokból. az embernek fogalma sincs hogy mit csináljon, bolyongjon órákat a környéken, vagy csak felejtse el egyenlőre a feladatot, mert úgy is csak 30 óra múlva fog találkozni a megoldással. és az a baj, hogy millió ilyen feladat van. Akár megemlíthetnám a börtönben talált kardot is (mely egy kis versikével található, miszerint 3 van, de csak egy marad álá highlander), mellyel megint csak sux, mert mivel mágével vagyok, nem tudok zárt ajtókat nyitni és ha nem találok meg egy kulcsot viszonylag könnyen, akkor hagyom az egáészet a fenébe, mert a francnak van kedve órákat keresgélni csak egy kulcs után és persze az említett börtön tele van zárt ajtókkal. na szóval tököm, tele van ezzel. a diabloban legalább minden küldetés-t meg lehetett oldani, de említhetném itt a baldur's gate-eket is, ahol mindig volt valami utalás arra, hoyg legalább merre keressem a megoldást, és így nem kellett minden kis semmitérő feladattal napokat szenvedni.

    egyébként mi van a fő térkép jobb felső sarkában levő barlangban található vámpírral? hogy férek hozzá? (nincs kedvem e miatt is órákat szívni)