Wolfeinstein multi demó!
  • Rincewind
    #160
    Ma játszottam pár órát és összegezném a tapasztalataimat és a véleményemet:

    Kissé felemás ez a játék! Felemás mert vannak benne iszonyat jó ötlete, de vannak benne baromi nagy hibák is! Marha jó ötlet a medik gyógyítása meg az inekció és megint marha jó ötlet az ammo utánpótlás. Ezek ugyan jó ötletek, de nem a készítőket dícséri, ugyanis ezek eddig is benne voltak a TFben! De vannak olyanok, amik egyedik és nagyon bejöttek. Ilyen volt a repülögép bombázás, az aknatelepítés/hatástalanítás! Tökéletes csapatjáték! De vannak bibik. Nehézkes a fegyverek kezelése. Sokszor az ember csak kapkod össze vissza és senkit nem talál el! Nem éreztem a golyók súlyát és erelyét! Nem lökődtek hátra az emberek, ha eltalálták öket, hanem rohamoztak tovább. Túl pörgős az engine egy ilyen helyszín lemodellezéséhez! Elveszik a háborús hangulat, ebben a nagy kavarodásban! De végülis van aki ezt szereti! Aztán. Túl sok golyó kell egy emberbe. Nemegyszer volt, hogy a fickó többször is fellángolt, de még mindig nem halt meg. Vagy belelőttek egy csomót golyószóróval, de meg se kottyant neki! Valamint nem számít, hogy a figurát hol találod el, mert úgysem figyeli a gép. Vagy lehet, hogy csak nekem nem tűnt fel, de én úgy vettem észre, hogy nem számít, hogy a fejét sorozod e meg vagy a lábát... Azért lehettek volna realisztikussabbak is :( Maga, hogy a pályán küldetést kell végrehajtani nem újkeletű dolog. De azárt sikerült elég élvezetesre csinálni csak egy idő után elég egysíkú lesz a játék. Még nagyon zavart, hogy az emberek újratermelődnek. Tudom, hülye vagyok, de én ahhoz vagyok szokva, hogyha valaki meghal, akkor az a köv. körig halott is marad! Ezáltal sokkal megfontoltabb játékot játszana mindenki és nem merülnének ki a meccsek eszetlen gyilkolászásban! Maga a grafika elég jó. A környezetről csak elsőrangúan tudok szólni, de a karakterek terén még van mit kidolgozni. Túl merevek az embernek az az érzése, hogy csak bábúk és nem hús vér emberek. Van benne pár nagyon jó effect, mint például a lángszóró! Az eddigi legjobb megvalósítás amit csak láttam! Holnap fogom megnézni az Unreal2 lángszóróját, majd összehasonlítom vele.
    Végezetül: Nem egy rosz multiban ez a game, bár nem nyúj hosszútávú szórakozást. Előbb utóbb mindenki megúnja. Talán, ha a készítők többet fordítottak volna a realisztikusságra, akkor lehetett volna belőle ász is a multiplayer játékok közt, de így megmarad a trónon a Counter Strike és közvetlenül a sarkában az Unreal Tournament...

    Rince

    u.i.: Ez csak az én véleményem nem kötelező egyetérteni vele, de le kellett írnom.