1
  • Dodo55
    #1
    Nem kell semmin csodálkozni. A legtöbb gyártó 2022-es modelljeit értékelhetetlennek tartják a 2021-esekhez viszonyítva tudásban / teljesítményben, cserébe a fogyasztói piac egyik alapvető keresleti mozgatóerejét szembeköpve nem kevesebbet kértek értük az elődhöz képest, hanem többet. Még az a szerencséjük, hogy az elmúlt évtizedben a gazdaság a legtöbb helyen rendkívül termékeny volt, az emberek megtakarításokat halmoztak fel, amiket aztán most a rettenetes infláció láttán igyekeztek sokan kapkodva átváltani reálértékekre, így ezekkel a többségében elődjük árnyékában kullogó túlárazott 2022-es modellekkel is tudtak a gyártók forgalmat produkálni (azok körében, akik alaposabban nem mentek utána a modellkínálatnak és helyette nem inkább egy még kapható 2021-es modellt választottak ;) vagy ahogyan a cikk is írja, egyesen inkább használt terméket).

    2023-ban viszont már nem így lesz, a háztartások többsége túl van az utolsó pillanatos beruházásokon, a mindennapi megélhetés költségei pedig továbbra is napról napra nőnek a világpolitikában zajló tenyérbemászó pöffeszkedések miatt, így mindenki súlyos recessziót vár, van ahol már talán el is kezdődött. És akkor innentől lehet szépen a gyártóknak ismét beállnia a sorba és versenyképesebbnél versenyképesebb modellekkel kijönni alacsonyabbnál alacsonyabb árakon, különben végük lesz.