2
  • janos666 #1
    Ez majdnem akkora innováció, mint a telefonok lekerekített élei.
    Ha valahol ott van a felső vezeték, akkor biztos hatékonyabb az akkumulátor. :P
  • kvp
    #2
    Maga az aksis kontenerszallito porekocsi az egy jo otlet a kikotokbe, ahol a kirkodo daruk alol kell elvinni az kontenereket a megfelelo tarolo kupachoz. Erre most kamionokat hasznalnak. Tavolsagi szallitasra persze a sima konteneres tehervonat boven megfelel.

    Ami furcsa a tervben az az, hogy motoros porekocsik helyett csak motoros forogovazak vannak, tehat a ket forgovaz kozott a kontener kasztnija a csatlas. Nem igazan ertem ez miert jobb mint egy motorizalt onjaro vasuti kocsi.

    Az aksi abbol a szempontbol jobb mint a felsovezetek, hogy kontenerdaruk alatt a felsovezetek nem hasznalhato, tehat a rakodasnal hasznosabb ha vagy fedelzeti aramellatas vagy also sines szedes van. Az utobbi viszont lehetetlenne tenne a hagyomanyos gumikerekes kamionok es rakodogepek hasznalatat, igy az aksi marad mint hasznalhato megoldas. Esetleg automatikus toltosinekkel a kocsitarolo vaganyokon.

    Szoval az alapolet jo, csak a konkret megvalositas tunik nagyon gaznak.