2
  • Timbu
    #1
    A negatív reklám is reklám.
    Az új kormánynak vagy az irányváltó kar elhagyásának mi értelme van azon kívül, hogy mindenki arról beszél, hogy mekkora hülyeség? De attól még róluk beszélnek.

    Plusz a Tesla és a vásárlói között amúgy is van egy cinkos összekacsintás, hogy "oké, ezek a maradi jogalkotók nem hagyják, hogy valóban önvezetőnek hívjuk az autónkat, de attól még olvasgass csak nyugodtan könyvet 'vezetés' közben, vagy mostantól akár játhatsz is. Csak előtte fogadd el az apróbetűs részt, hogy nem fogsz <kacsint>."
    Utoljára szerkesztette: Timbu, 2021.12.18. 13:51:58
  • kvp
    #2
    Ha mar menne a teljes onvezetes akkor miert ne? Akkor van gond, ha a sofornek meg neha at kell vennie az autot, mivel mast csinalva nehez a keszenletre koncentralni.

    Az uj kormany az tenyleg bena. Legalabbis akkor ha 90 foknal nagyobb kiteres kell a legszukebb fordulokorhoz. Egyebkent elmegy.

    Az iranyvalto elhagyasa nem akkora ujdonsag, az uj kiss-eken is atkerult erintokijelzore a flirt 1-eseken meg kapcsolon levo funkcio. De a kormanyon azert nyugodtan ott maradhatna meg a full self driving bevezeteseeig az a kis kapcsolo. (kis google utan kiderult, hogy a kijelzo alatti savban vannak elrejtve a felulbiralo kapcsolok az elakadasjelzovel egyutt, pont ugy mint a dragon-okon)

    https://www.motortrend.com/news/tesla-model-s-plaid-shifter/

    Vicces, a regi 200-as ikarusokon is kb. ott voltak az automata valto kapcsoloi, csak kevesbe szep design-nal.

    ps: egy erdekesseg: https://www.youtube.com/watch?v=31IKnyQNMjg