60
God of War (PC)
  • caps lock
    #1
    A 2018-as God of War PC változata!
  • caps lock
    #2
  • caps lock
    #3
    A korábbi részek emulátorokkal játszhatóak, én most ráhangolódás végett mindegyiket kipörgetem. Az első kettő PCSX2 emuval, a Chain of Olympus és Ghost of Sparta PPSSPP emuval, a harmadik rész és az Ascension RPCS3-al játszható. Bár az utóbbi kettő még problémás, fagyások, összeomlások, fps droppok miatt nem az igazi, de egy erős procival és megfelelő beállításokkal stabilizálható.
  • robicarlos6
    #4
    Akkor már az ótvar szarakodás helyet ps now-al tolja az ember őket.
  • caps lock
    #5
    Magyarországon nem elérhető.
  • robicarlos6
    #6
    Kell csinálni más accountot. (Mondjuk én nem csinálok mert egy accounton akarok játszani) Remélem még megélem ,hogy elhozzák magyarba is.
  • robicarlos6
    #7





  • robicarlos6
    #8
    God of War teszt (PC) (Gamekapocs)

    PC Performance test by Computerbase

    Akinek kell a FHD 60 fps annak 3060ti és feletti vga kell..
  • hawkie22
    #9
    Nekem böven elég a High vagy a Performance, azt még a laposom is elviszi. :) Nagyon várós, még jó, hogy az egész hétvégém szabad.
    Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2022.01.13. 06:58:22
  • robicarlos6
    #10
    God of War – Native Resolution vs NVIDIA DLSS vs AMD FSR Benchmarks & Comparisons
  • robicarlos6
    #11
  • caps lock
    #12
    Gtx1060/3g, eredeti PS4 grafon, FHD, 40-50 fps átlag. Fidelity FX minőség vagy teljesítmény sémával simán megvan a 60 is. Egy álom ahogy kinéz ez a játék, akármilyen beállítást is használunk. Memória igénye relatív nagy, 10 giga fölött is van néha, procit viszont alig terheli. Szóval nem kell hozzá erőmű, 5-6+ éves gépeken is simán elmegy.
  • Cassell
    #13
    Sziasztok!

    Hogy a gránátba kell aktiválni a spartan raget? Shift+egér középső gombot írna az ikon de véletlenül sem történik semmi...
    Köszi előre is
  • Dynamic
    #14
    Én kontrollerrel játszom, de egyrészt meg kell várni, míg feltöltődik a rage csík másrészt kisegítő lehetőségekben át tudod állítani bill. kombinációt - kontrollernél legalábbis. Nézd meg, hogy billentyűzetet nem lehet-e, hátha azzal bejön.
  • Cassell
    #15
    Köszi, alternatív megoldásnak be is van állítva az 5-ös billentyű, azzal már ment is a pofozás:D
  • hawkie22
    #16
    Örültem volna neki, ha tényleg összejön a hétvégén, hogy játszhassak, keddig szabad vagyok, de erre feleségem mindkét napra szervezett vendégeket, napközben meg a gyerköcökkel kell foglalkozni. Egyébként az a másfél óra, amit eddig játszottam vele, fergeteges. A grafika iszonyat szép, ugyan a 'történet' nehézségen indítottam elsöre, de még így is poén a bossok elleni harc. :) Jó lesz ez, ha végre eljutok odáig, hogy kicsit többet nyüstölhessem. Egyébként hány óra a fösztori? Illetve a játék, nem tudom, mennyire vannak benne mellékágak (azt láttam, hogy különbözö kihívások vannak, amiért XP-t kap az ember, de mellékküldivel még nem találkoztam.) Egyébként az összegyüjtött tört ezüst az mire lesz jó? Lehet belöle vásárolgatni? Vagy craftoláshoz kell?
  • Hunor1
    #17
    sziasztok. itt figyel frissen a gépen, de nem tudom eldönteni hogy billentyűzettel vagy kontrollerrel játszható-e jobban? talán van valaki aki mindkettőt próbálta már? köszi
  • robicarlos6
    #18
    Próbáld ki mindkettővel. Mindenkinek más a jó..
  • Seth
    #19
    Laza tempóban, körbenézegetve mindenhol, olyan 30 óra körül van. Ha tényleg mindent meg akarsz csinálni, begyűjteni,mellékes küldiket, akkor kb 50. Az ezüst vásárlásra,kraftolásra kell majd
  • Dlite
    #20
    Én billentyűzettel játszok. (Megvan PS-en is, de én jobban szeretem az egér+billentyűzet kombót..). És pont itt a problémám. Nem menti el ha módosítom az irányítást. Van egy jó kis gamer egerem, oda a gombokra szeretném állítani a "Célzást" "Fejsze visszahívását" "stb. Átállítom és azzal az üzenettel" Egy vagy több gomb nincs mentve biztosan folytatja" felirattal találkozom....de nincs más opció, visszalépni a főmenübe csak úgy enged ha az alapértelmezett van beállítva.....
  • Dynamic
    #21
    Régebben ódzkodtam a kontrollertől, de pár éve már az ilyen típusú játékokat kontrollerrel játszom. Szerintem sokkal jobban kézre áll, bár lehet, hogy megszokás kérdése. Tény, hogy amelyik játék nagyon célzás centrikus (Horizon ZD) ott inkább visszatérek bill+egérre, de a GoW-ban eltöltött eddigi 6 órában nem tapasztaltam ilyet. Egyszer szívtam egy kicsit, amikor az egyik rúna ládához nagyon gyorsan el kellett találni, 3 különböző helyen lévő rúnát, ami kb. 5 pixel nagyságú volt, ott egy kicsit anyáztam, de a játékban eddig alapvetően nem kellett pixel pontos célzás.
  • caps lock
    #22
    Imádom, de amúgy csak címében God of War, pont mint a 2013-as Tomb Raider. Reboot inkább mint számozott rész. Az anyja sem ismerne rá annyira más mint a korábbi részek. De ez nem von le az értékéből, itt is sokat kell harcolni, brutálisak a kivégzések, logikai/ügyességi platform részek is jók lettek, az erős narratíva pedig csak hab a tortán. Skillfa nagyon összetett, észnél kell lenni hogy mit fejlesztesz. Kicsit nehéz fejben tartani annyi kombó van, ezért is jobb a kontroller használata. Játékmenet szempontjából nekem olyannak tűnik mintha ötvözték volna a Hellblade és a Ryse Son of Rome játékokat.
    Utoljára szerkesztette: caps lock, 2022.01.16. 11:23:08
  • Hunor1
    #23
    Mikor és hol lehet az ezüstöt elkölteni. Még csak most megyek az első hegyre fel a sráccal. De le is dobtam a láncot annál a harcnál ahol a felból kitörve jönnek rám...majd ma megint nekifutok. Érdekes a boss fightok jobban mennek, mert ott csak egy ellenfél van. de ahol már 3-4-5 ellenfél jön rám kurvára kell ugrálni, kombókat az ujjaimban alkalmazni stb. de rohadtul hangulatos, csak néha sok nekem az örökös harc.
  • hawkie22
    #24
    Mi van, ha "elszúrod" a skillfát? Újra lehet rakni a skilleket? Vagy ez hogy van? Azt választok ki a már megnyitott skillek közül, amit akarok és akkor, amikor akarom?
    Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2022.01.16. 12:51:46
  • lonvard
    #25
    Heh, nem kritikaként, csak a benyomásomat írom: nem könnyű játék. Nem az van, hogy kikapcsolhatom az agyamat közben, és akkor könnyed kikapcsolódás. Ez egy szellemileg masszívan leterhelő játék. Egyrészt mert a csatákban meglepő módon koncentrálni kell, (a második óriásnál nem tudom hányszor töltöttem vissza) másrészt mert minden zúgot kutatni kell, harmadrészt mert amolyan Tomb Raider szerű fejtörőkkel enged csak át, amiket nem feltétlen lehet csak úgy menetből megoldani. Olyan tököléseket vagyok képes csinálni. Még a relatív elején azzal az egész terem fölött lebegő szöges csapdával fél órát tököltem, mert hiába dobtam meg fejszével, az alsó fogak nem mentek le és nem tudtam átugrani. Mindent próbáltam bzmeg, minden szögből, visszamentem, kutattam a titkos izét, és akkor az volt a megoldás, hogy véletlenül még egyszer megdobtam fejszével, fordult még egyet, és akkor az alsó fogak is lementek. Van az a része egy új játéknak, hogy ki kell tapasztalni mik a trükkjei, és amíg nem tudom, addig mindent el tudok képzelni, és szenvedek. :)

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Hangulat 10/10. Ja, az meg hogy az elején azzal a vékony istenséggel 3x kellett megküzdeni, az önmagában mutatta, hogy nem ez lesz az a játék, aminél elengedhetem magam. :D
  • Hunor1
    #26
    hali. A boszorkány előtt volt egy boss fight. sajnos azonban elmulasztottam a bossból "kieső" cuccot felvenni. videón láttam hogy ez a boss ad egy erős rúnát. de már hiába mentem vissza nem volt ott a cucc. sajnos a mentésekben nem tutam visszamenni a bossfight előttre. kérdésem hogy esetleg máshonnan is megkapom azt a rúnát? vagy menjek tovább és előbb utóbb úgy is lesz más/jobb rúna? köszi
  • caps lock
    #27
    Játék eleje, bőven akad még lehetőség gyűjtögetni. Ugyanolyan rúnából három darab is van nálam éppen, de azonos páncélból is akad több. Egyes darabokat ládákból, másokat harcok után szereztem, de kovácsnál is csomó mindent lehet venni. Amúgy jelezve van a gyakoriságuk, ritka cuccokat ennyire az elején még nem találni.
  • Hunor1
    #28
    ok köszi. a törpénél meg tudtam venni "elveszett ereklyék" vagy vmi hasonlót írt ki.
  • lonvard
    #29
    Vicces a Valheimmel párhuzamosan ezt játszani. Nézegetem a Kratos épületének berendezését, és akkor meglátom a kövek közé szorított tűzhelyet, és dörmögöm, hogy ilyen nekem is van. Barangolászás közben találok egy kihunyt tábortüzet, rajta a sütésre használt favillákkal, és hirtelen nem tudom melyik játékban vagyok.

    Ja, újrakezdtem a relatív elejétől. Először csak úgy belecsaptam, de nem szabad így. Lemaradunk a szépségéről.
  • caps lock
    #30
    Szerintem Witcher 3 óta nem volt még egy ilyen törődéssel összerakott játék. Van értelme hogy kalandozzak a világban, lootoljak, felfedezzek, csinálgassam a mellékküldetéseket. Harminc óra körül vagyok, a főszálnak még csak a felénél, de nem sajnálom a befektetett időt mert annyira élvezetes a játékmenet. Próbára teszi az ügyességem, a logikai érzékem, és a harcok során a reflexeimet.

    És mindez folyamatosan narrálva van, Kratos, Mimir és Atreus mindig a helyzetnek megfeleően reagálnak a történésekre és ettől olyan élőnek hat az egész.

    A történet áll leejtős, a harcok adrenalinbomba, a fejlődési rendszer akár a fegyvereket, páncélokat, skillfát nézzük aprólékosan kidolgozott és átgondolt. A játékosra van bízva hogy milyen irányba viszi el a karaktert, hogy az legjobban igazodjon a játékstílusához.

    Ha valami negatívumot kellene mondanom, akkor talán az hogy túl kicsi a térkép, és így a rengeteg tennivaló miatt zsúfoltnak érződik. Minden egy központi terület köré van építve, még a más világokat is egy csillagkapu-szerű teremből érhetjük el. Persze egy alapvetően csőjátékhoz ez illik, mégis egy kicsit szellősebb elrendezés jobb lenne.
  • lonvard
    #31
    Ezt inkább a Tomb Raiderhez hasonlítanám, nem a Witcher 3-hoz. Witcher 3 nagyságrendekkel összetettebb játék szerintem, történetmesélés, küldetések szempontjából a kanyarban se lesz hozzá játék. Viszont ha belegondolsz, a Tomb Raiderben is megjelenik ez a szintű igényesség. Mert zárt rendszerű, relatív kötött, folyosós pályák vannak, lineáris sztori, szóval jól ki lehet munkálni a részleteket.
    Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.01.23. 10:06:22
  • caps lock
    #32
    Persze, játékmenet és egyebek szempontjából jóval sokrétűbb a witcher, az összehasonlítás nem lenne fair, már csak műfajilag sem, de mégis ilyen igényesség és mindenre kiterjedő törődés nagyon ritka. Az élményfaktor is relatív, kinek mi tetszik, de én mondjuk witcher óta nem kaptam ennyit egy játéktól, nem okozott ekkora örömet.
    Kevés karakterrel dolgozik de a szövegkönyv elsőrangúan van megírva, a reakciók spontánnak tűnnek mintha tényleg az adott szituációra reagálnának, őrület, de emlékeznek mit mondtak/történt korábban és közben. Folyamatos az interakció egymással. De ami nekem a legfontosabb hogy érzelmileg is hitelesen van előadva. Játék közben nem közömbösen ülök, hanem tényleg érdekel a szereplők sorsa.
  • lonvard
    #33
    Nya most belefutottam abba a problembe, amit játékmenet videóknál is láttam. Hogy egyszer csak elkezdenek olyan ellenségek ugrálni körülöttünk, amiket alig fog a balta. Tehát hogy most fejlesztgetem a kis baltámat, meg juj de jó hogy az öltözet ad még 5 erőpontot, meg jaj hát most már ilyen rúnacsapást is mérhetek az ellenségre, nem is beszélve a kombók alkalmazásáról...aztán ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy ront rám a dög, beleverek 3%-nyit, az meg 50%-ot lever egy támadással. És van ilyenből egyszerre 3 körülöttem, meg egy tűzlabdás hátul, meg egy tankszörny még hozzá amit még nehezebb leverni, és ha valamelyiket megölöm, akkor még pottyant hozzá néhányat. És ezek nem bossok, nem nem. Ez a felturbózott common enemy. És nem haladtam előre a sztoriban, hanem csak úgy felfedezek a "tó" környékén. Tehát most elég frusztráló, hogy én vagyok az istenölő, és akkor bármelyik sarkon előbukkanhat egy ilyen nagyon nehezen pusztuló konglomerátum. Így nem tudom, hogy merre kellene mennem, ahol olyan enemy van, ami verhető is. Megzavartak. Valszeg az a megoldás, hogy oké akkor hagyjuk a tavat meg a bányát meg mindent, és haladjunk a sztorival.
    Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.01.24. 16:36:33
  • hawkie22
    #34
    Ezek ilyen jégszerü, kék lények? Mert akkor csapd meg ököllel vagy pajzzsal, esetleg kérd meg a fiad, hogy löjjön rájuk. Az hatásos.
  • lonvard
    #35
    Nem azok. Próbálom őket mindennel ütni, de alig fogy a HP. Rossz környékre sétáltam be, de ez a játék hibája, mer beengedett. :P
  • Sunrider924
    #36
    Amikor a balta nem fogja oket akkor menjel puszta kezzel, es hasznalj olyan runatamadasokat amik STUN damaget okoznak, ha fejlesztetted kozbe a fiut is akkor hasznald surun a megszakitast amit a loveseivel okoz, revenantok kurvara idegesitoek de igy lvl 3+ is abszolvalhato nekem. Nincs olyan hogy magasabb szintu helyre enged be, olyan van hogy nem fejlesztetted a geared, en is eleg sokaig szarakodtam az alap zold felszerelessel, kozben mar reg voltak kek cuccokhoz is hozzavalok. Fontosnak tunt/nem tudtam elengedni a luck-os geart holott az csak a cuccokon levo perk aktivalasanak eselyet noveli, alap zold cuccon nem nagyon van perk amit aktivalni kellene, szoval... Dontsd el milyen iranyban akarod fejleszteni Kratost, perkes geart akarsz vagy cooldownost vagy runic/sebzost es valogassad a megfelelo socketezos belevalokat is ennek megfeleloen, ha osszhangban vannak a cuccaid egy spartan rage alatt meg bosst is le kell tudjal verni.
    Amugy meg ugyessegi jatek es ha raerzel a megfelelo ritmusra es jokor parryzel meg dodge-olsz akkor a nalad 4x magasabb szintu lenyeket is le tudod verni, nekem sajna nem az esetem ez az enyhen dark souls-os jatekmenet( itt ugye kimaradt a stamina bar...) es en nem tudom leverni a nalam 4x magasabb szintueket, bosszant hogy sok portalt ott kelett hagyjak mert a 4x-es enemy az elso hibanal a checkpointra kuld, a dark elf zonakban tul sok fejtoro volt ami nyakatekert/tulsagosan preciz idozitest kivant es bar mostmar unlockoltam Muspelheimet egyelore meguntam/felretettem, majd egyszer vegigviszem, valamikor.
  • caps lock
    #37
    A souls játékok kedvelői is megtalálhatják a számításukat a valkűrök elleni harcokban. Nagyon kellemes meglepetés volt ez számomra, mert alapesetben nincs kihívás a játékban és könnyen tanulhatók a kombók. No de a valkűrök feladják a leckét, egy szusszanásnyi szünetet sem hagynak olyan brutálisak a támadásaik. Annyira élveztem az ellenük való harcot, hogy félbehagytam a sztorit hogy mindet levadásszam. Már csak a királynő maradt, de azt lehet meghagyom főszál utánra. Amúgy érdemes leölni őket, a legjobb lootot adják, és ebben a játékban minden a felszerelésünkön múlik.
  • nxs
    #38
    Lehet kicsit durva leszek de sokkal-sokkal többet vártam volna egy ilyen agyonhypeolt játéktól. Nem tudom felfogni,hogy egy ekkora címet hogyan verhet bucira olyan játék ami a közelébe se érhetne. A történet,harc,grafika,változatosság kb mindenben ráver a SaF7.
    Nekem ez az egész koncepció annyira rédejjünk tombokat 2.0...értem én,hogy reboot de mi hajtja? Az egész cucc elveszti az identitását,a szétbaszokmindenkit extrém brutál karakterekből...családapa? Ez nem Gow ez pistike luppol meg egy valami story.
    Ne értsetek félre a játék jó ahogy a TR reboot is jó volt (kivéve a mindekimegbaszjajjdefélek) de semmi más,csak egy mindenki által ismert kalandozós,akciós,pontosztogatós reboot.

    6/10

    Az átlagosnál jobb izomból kifosott év játéka.
  • Maxtreme
    #39
    Te komolyan egy teljesen történetorientált nagyrészt cutscenek-ből álló játékot hasonlítottál egy alapjába véve akcióra fókuszáló játékhoz? :D Ez kb olyan mintha azt mondanám hogy az én konyhaszekrényem jobb mint a te wc-d :D Ennyi erővel miért nem a forzával vetjük össze.

    A többire nem reagálok, az abszolút szubjektív dolog.
  • lonvard
    #40
    Még nagyon ergya fejlesztési lehetőségeim vannak, de azért próbálkozom. Csak attól félek, hogy ez lesz végig. Hogy a fejlesztések mindig lemaradásban lesznek annyival, hogy minden csata idegesítően izzasztó maradjon. :) A világkígyóig egyébként minden rendben volt, élveztem a küzdelmeket, azt is megideologizáltam, hogy Kratos mért tud meghalni, és mért kell annyit beleverni az ellenfelekbe (mert azért alapból is sokat kell beléjük verni más hasonló játékokhoz képest). Azért, mert Kratos most nincs formában, és azért, mert az ellenség nem evilági lényekből áll. Az is tetszett, hogy amikor egyszer belefutottunk emberekbe, azokat Kratos pillanatok alatt elintézte. Csak most van az, hogy amerre fordulok, elém potyog egy egészségtelen mértékben szívós dög.